wtorek, 29 kwietnia 2014

"dzieciaczki"

Witam serdecznie,
Znużona już trochę brązowymi koszykami i różyczkami wyplotłam
koszyczek z częściowo tylko barwionych rurek na "czerwonyróż".
"Białe" to naturalny kolor gazety. Tak mi się spodobał, że
zrobiłam jeszcze dwa takie naturalne i oczywiście z dekupażem.
Całujące się dzieciaczki pojechały do J.Dark jako ostatni
koszyczek w ramach zabawy podaj dalej.
Mam nadzieje, że Asi się spodobał? Zamarzyła sobie szaraczka.
 I trzy kosze dla jednej z moich koleżanek blogowych, ale tę
historię opowiem kiedy indziej.Były też dwa wianki świąteczne
ale tak szybko je spakowałam, że zapomniałam zrobić zdjęć.
Zdjęcia trochę kiepskie bo z telefonu, ale nawet aparatem
średnio mi wychodzą.To za jasno, to za ciemno najczęściej.
Kiepski ze mnie fotograf.
Tymczasem :)

25 komentarzy:

  1. Aneczko, sto razy już pisałam, że jesteś mistrzem i uwielbiam Twoje kosze. Są przecudne i wszystkie dziewczyny, które je mają są szczęściarami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam. Wszystko co robisz. A ten pierwszy gazetowy - mowę mi odjęło....

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace, które prezentujesz są ładne, zawsze dokładnie wykonane i te tutaj również. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne te dzieciaczki - szaraczki wspaniałe i ten pierwszy też oczywiście :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Wszystkie co do jednego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje prace jak zawsze mnie zachwycają, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodobał i to jak! Właśnie dzisiaj odebrałam paczuszkę, koszyk rewelacyjny, dziękuję! no i śliczna bransoletka :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne koszyki - podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Od pewnego czasu zaglądam na Pani bloga i jestem zachwycona tymi koszyczkami. Od dawna nurtuje mnie jedna sprawa, a mianowicie dno Pani koszyków. Zastanawiam się czy jest ono wyplatane, czy może tekturowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa, tak dno jest kartonowe :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Wszystkie piękne, ale ten pierwszy cudo:) Uwielbiam "surowe" gazetowe kosze, ale nigdy nie próbowałam komponować ich z grafiką, a tu proszę - efekt rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne te koszyczki ! ! ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja jestem po raz kolejny pod wrażeniem, nie wiem jak ty to robisz ale swoim koszykom nadajesz taki swój klimat:).

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie bombowe ale, ten ostatni ten duży z uszami - cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastico! Nigdy nie przestanę o ich marzyć...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bellissime come sempre Ania...la seconda è comunque quella che preferisco!
    Un abbraccio
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu- jak zwykle- pieknie!
    Koszyczki są prześliczne i od dawna mnie zachwycają.
    Jesteś mistrzem ich wyplatania!
    Jednak najważniejsze- umiesz połączyć kolorystykę z grafiką- nie wszystkim udaje się zrobić to tak dobrze.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne! Starannie wykonane... śliczne!
    Zestaw koszy nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  18. Очень красивые работы!

    OdpowiedzUsuń
  19. Очень красиво!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam