wtorek, 11 marca 2014

"wróciłam"

Witam,
Oj, tak długo mnie nie było, tyle nowości na niektórych blogach, że bardzo się zdziwiłam. Fajnie, że niektórzy starają się dojść do perfekcji w jednej dziedzinie a inni szukają wciąż nowych wyzwań. Po tak długiej przerwie próbuję na nowo odnaleźć się w sieci ale o dziwo to nie jest takie proste. Trzy miesięczna przerwa bardzo mi się przydała choć z pewnością sporo mnie ominęło.
W tym czasie powstało tylko kilka koszyków i trochę decupażu
dla bliskich osób.
 
Listownik dla mojej przyjaciółki. Koniecznie musiał być z szufladką i pieskami, taki niezbyt ozdobny bardzo mi się podoba. Na szczęście motyw idealnie się wpasował.
Bardzo mnie cieszy, że wciąż zaglądacie.
Pozdrawiam serdecznie.
Ania

29 komentarzy:

  1. Długo Aniu, Cie nie było i bardzo nam Ciebie brakowało. Mam nadzieję, że to jednorazowa akcja, bo chcemy ogladać twoje cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jednorazowa taka aż długa :)
      Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam

      Usuń
  2. "dobrze że wróciłaś, kwiaty w wazonie znów oswojone cicho piją wodę ..." :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wróciłaś :) Cudne prace

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się , że jesteś :) Długo Ciebie nie było, ale koszyczki nadal perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Siora a moja skrzyneczka skończona???;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączam do grona osób zachwyconych Twoimi nowiutkimi pracami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdemu z nas czasem potrzebny jest mały reset, przerwa, po której wraca się z nową energią ;)
    U Ciebie energia jest zawsze pozytywna :) Strasznie pozytywną energię wysyła do mnie pierwszy koszyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ma już właścicielkę :(
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Prześliczne koszyki a ten listownik super jeszcze czegoś takiego nie spotkałam :)
    hihi dobrze że resetu kompa nie było, bo po czymś takim to w ogóle nie wiadomo gdzie szukać niektórych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle koszyki rewelacyjna, psiaki idealnie prezentują się na listowniku.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje koszyczki, są tak perfekcyjne i dopieszczone, że nie mogę się nadziwić ich urokowi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne koszyczki a pieski sa przesłodkie! super ze juz jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bentornata con le tue meraviglie!
    ciao
    Paola

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszyki wspaniale i listownik swietnie ozdobiony . Szufladki to to jest to co bardzo przydatne . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bentornata Ania,sempre con splendidi lavori...sempre bravissima,adorabile quella con i cuccioli!
    Un abbraccio
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  15. Na te piękności warto było czekać i 3 miesiące :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj !!! I na początek piękne rzeczy nam pokazuje :) Pozdrawiam cię i cieszę się, że znowu jesteś Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności. A biały koszyczek to istne cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. koszyczki pięknie wyplecione i ślicznie ozdobione - jak zawsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękne prace :) to aż 3 msc???? wow...

    OdpowiedzUsuń
  20. Listownik boski, świetnie wpasowałaś motyw, fantastycznie dobrany brąz.

    OdpowiedzUsuń
  21. O Boziu, jakie piękne! :) Super :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam