poniedziałek, 24 marca 2014

"koszyki z gazet i warsztaty wyplatania"

Witam wszystkich odwiedzających, oto kolejne gazetowe koszyki, okrągłe i nowe owalne.
Większy i mniejszy, wygląda na to że mogą być kompletem.
Wszystkie osoby, które chciałyby nauczyć się wyplatać
z papierowej wikliny zapraszam na moje warsztaty do Poznanie do kreatywnie.com.
Na marzec niestety nie ma już miejsc ale można zapisać się na kwiecień lub maj.

Chciałabym dzisiaj pozdrowić wszystkie Panie które przez ten cały czas uczestniczyły w moich warsztatach i pokazach oraz Panie
z Przedszkola, u których to ja miałam przyjemność gościć.
Pozdrawiam serdecznie :)

33 komentarze:

  1. Ja bym na takie warsztaty baaaaardzo chętnie! :) No, ale może kiedyś, jak już wyprawa do Poznania nie będzie kolidowała ze wszystkim tak bardzo :)
    A koszyczki oczywiście śliczne, do zakochania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, uwielbiam Twoje kosze i co najważniejsze mam dwa! I służą mi pięknie. Są w nich moje wstążki, więc mam je ciągle przy sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności ;)
    ten z samochodem jest bajeczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. koszyki przepiękne, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności szczególnie podobają mi się te różane:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się bardzo :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takich zdolnych rączek. Koszyki są piękne, wszystkie bez wyjątku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są! Ten z białym chyba z malowanych rurek wyplatany :) bardzo podoba mi się ta biała wstawka

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokazałam koleżankom na sali na oddziale rehabilitacyjnym, trudno było im uwierzyć ,że to papier;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam piękniejszych tworów z wikliny! Jesteś mistrzynią.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne koszyczki! Pięknie wyplecione i ozdobione :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Manita ma rację , super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Komplet cudowny a jak tylko będę w PL na pewno zaliczę warsztaty nawet gdyby one miały li tylko polegać na wspólnym spotkaniu ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Łaaał, śliczności. A te owalne koszyczki jakie fajne. Żałuję, że mieszkam tak daleko.. z chęcią wybrałabym się do Ciebie na warsztaty :))
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow...są idealne, prześliczne...owalne pierwszy raz widzę, cudne

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle perfekcyjne, chyba już nie można doskonalej, Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. eh... jak zwykle równe i idealne, pięknie wkomponowane kolory w plecionki, które współgrają z kolorami na motywach... nieustannie do znudzenia podziwiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne i trwałe, wiem to z autopsji :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Perfekcyjne, piękne i takie romantyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. no owalne pięknie się prezentują... sisters...bo nie miałam okazji widzieć ich na żywo w pełni skończonych

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu Twoje koszyki są po prostu genialne!!!!!! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Te kosze są wspaniałe:) pięknie wyplecione i cudnie ozdobione:)

    OdpowiedzUsuń
  23. i jak tu nie podziwiać takich prac:) Ten owalny w szczególności przypadł ma do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Coraz piękniej i coraz ciekawiej.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam