niedziela, 3 listopada 2013

"stonowane beże"

To niekoniecznie to co lubię najbardziej ale czasami, dla kogoś czemu nie? Chętnie wplotłabym niebieskie rurki ale koleżanka prosiła, żeby dół był  bez datkowych kolorów :(
A to szklany wazon opleciony papierowymi rurkami, można
spokojnie wlać do niego wodę. To już chyba jego trzecia
meramorfoza ale pięrwsza z papierowej wikliny. Mam nadzieję,
że zabezpieczy go przed kolejnym obtłuczeniem :D
Bardzo mnie cieszy, że zaglądacie.
Pozdrawiam serdecznie.
Ania

37 komentarzy:

  1. Śliczny paw! ;o) Piękny wazon! Pozdrawiam ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny paw !!! piękne tworzysz te koszyki, a wazon jest na czym oko zawiesić ;-D pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Te Twoje koszyczki są cudowne, a wazon po prostu rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne cudeńka. Wazon jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Aniu ,że jesteś już się stęskniłam za Twoimi cudeńkami..pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś tak bardzo zdolna! Twoje wyplatanki są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokazujesz piękne prace, a wazon bardzo, ale to bardzo mi się podoba, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na wazon! Koszyczek piękny jak zawsze, motyw "pawia" na koszyku wygląda superrr :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny koszyczek :) zresztą jak wszystkie ;)
    zapraszam na Candy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak piekne rzeczy moga stworzyc tylko prawdziwi artysci...tacy jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny koszyczek ale tym razem to wazon jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny koszyczek fajnie wpasowało się pióro

    OdpowiedzUsuń
  13. pawie oko rewelacja, ale wazon wygląda świetnie no i przy tym jest bardzo praktyczny i zapewne bardziej trwały teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszyk z pawim piórem przefantastyczny! Stęskniłam się za Twoimi dziełami, nawet myślałam o nich kilka dni temu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mistrzyni! Ależ genialny wazon!

    OdpowiedzUsuń
  16. witaj :)
    Powiedz mi Aniu jak Ty to robisz,że Twoje prace są takie staranne...tzn rurki osnowy są taaaakie równe...i że się nie skręcają na prawo lub lewo ...Czy są czymś usztywnione?Ja i owszem uplotę jakiś koszyczek,ale mam wrażenie,że zawsze jest w nim coś nie tak....albo krzywy,albo skręcony,albo rurki jakieś dziwne.....ech..Twoje prace są takie ......cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudności Aniu :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. koszyczek z pawim oczkiem wygląda bardzo naturalnie, szkoda, że motyw nie zmieścił się cały, choć tak też jest ciekawie :)
    oplecenie wazonu to ciekawy pomysł na uratowanie uszkodzonego szkła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowałam zupełnie inny koszyk z pawim piórem ale koleżance się bardzo spodobał. niestety ten wzór na serwetce też jest dziwnie ucięty. Szkoda :(
      pozdrawiam

      Usuń
  19. Koszyk przecudny!!! Wspaniały wazon!!!
    Serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ania, wazon? Fiu fiu, mistrzynią już dawno byłaś, teraz czas na olimpijskie złoto?;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście odrobina niebieskiego bardzo by pasowała do tych pawich piór. Ale "czysty" też jest śliczny - taki delikatny.
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć Aniu! Przepiękny ten koszyczek! Jak dla mnie bomba taki stonowany, może to wpływ w deszczowej pogody za oknem ale dla mnie jest właśnie taki idealny! No a ten wazon opleciony super pomysł i piękne wykonanie! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam się!
    Aż nie chce się wierzyć, że z papieru można taaaakie cuda wyczarować. Pięknie łączysz tę wiklinę z decoupage'em.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny ! Motyw pawiego oka zachwycający ..

    OdpowiedzUsuń
  25. ale piękności , te oko pawie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uroczy komplecik - pawie oczko urzeka :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam