środa, 3 lipca 2013

"krzyżykowo"

Dziś znowu będę się chwalić ale tym razem pięknymi krzyżykami.
To ja poprosiłam Anię o maki a później doszło jeszcze co nieco.
Oczywiście jak zwykle miałam problem jak sfotografować nie moje prace więc podpatrzyłam trochę jak Blue-Anna to robi i chyba się udało. Niestety jeszcze nie zdążyłam ich oprawić.
Piękne prawda!
DZIĘKUJĘ ANIU :)
Ania poprosiła o szaraczki. Ponieważ nie mogła zdecydować się czy dziewczynka czy fiołki więc dostała i jedno i drugie.
Mam nadzieję, że dobrze będą jej służyć.
Kolejne krzyżyki to upominek od Chagi za wygraną w siłowni twórczej "kocie sprawki" za który BARDZO DZIĘKUJĘ
na pewno się przyda.
 A na koniec moje mini zakładki o których ciągle zapominałam.
Bardzo Wszystkim dziękuję za ogrom przemiłych komentarzy
pod ostatnim postem.
W tym miesiącu będzie jeszcze troszkę koszyków ale później planuję dłuższą wakacyjną przerwę ;)
Pozdrawiam gorąco i życzę udanego dnia!
Ania

20 komentarzy:

  1. Meravigliosi i segnalibri, i ricami, i cesti....c'è sempre tutto bello quà da te!
    Buone vacanze Ania♥
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności dostałaś, koszyki jak zwykle piękne:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu kochana piękności, same piękności!

    Patrzę i patrzę na te szarości i chyba zdanie zmienię... :)))

    Ściskam czule :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu gratuluję Ci udanych wymianek, piekne te krzyzyki:))

    OdpowiedzUsuń
  5. babeczki są przesłodkie :) i ze wszystkich haftów one podbiły moje serce :)
    koszyczek w Twoim wykonaniu - nuda, czyli jak zawsze mistrzowsko :*
    zakładki takie delikatne, skromne i ujmujące...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne te Twoje koszyczki.. :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne koszyczki - tak w ogóle to zapomniałam pogratulować wygranej, więc zrobię to teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne hafty, a Twoje koszyczki boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie samowicie śliczne prace,jestem pod wrażeniem :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna udana, piękna wymianka, aż miło popatrzeć.
    Koszyczki cudowne, więc jeśli cię kiedyś najdzie jeszcze ochota na krzyżyki, to ja bardzo chętnie się wymienię :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie ale w tym roku nie dam rady :(
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dlatego też napisałam "kiedyś" :), bo i ja na najbliższe miesiące mam inne plany. Zresztą presja czasu to nie dla mnie. Realizacja wymianki z Jomo zajęła nam prawie rok :)

      Usuń
  11. Wspaniała wymianka, piękne hafciki i takie apetyczne:), koszyczki cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko urocze pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Te Twoje zakładki chyba mają w naturze swej, że się o nich zapomina, bo też zapomniałam ją sfotografować;) Ale to tylko jeżeli chodzi o pozowanie, poza tym są extra i nie do zapomnienia. Zawieszki na tle zieleni zawsze się sprawdzają:) Twoje koszyczki też sfotografowałam w trawie ale lepiej się prezentują na stole. Choć ładnemu to wszędzie ładnie;)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczne hafty , a zakładeczki takie słodziutkie , to decoupage ?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam