piątek, 21 czerwca 2013

"szaraczek"

Witam gorąco :)
Nareszcie mogę pokazać mojego szaraczka z szaraczkiem :D
Zgłosiłam go do udziału w  konkursie "kocie sprawki" w Turkusowym hamaku i
WYGRAŁ!
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy na niego głosowali.
Ponieważ dziś pierwszy dzień lata :D podzielę się z Wami cudownym letnim utworem Sunshine - Gabriele Poso.
Niestety ma za małą oglądalność i tradycyjnym sposobem nie mogę go tutaj wrzucić, ale zapraszam do posłuchania i obejrzenia, naprawdę warto, wystarczy kliknąć. Ja słucham go bez przerwy.
Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam.
Ania

43 komentarze:

  1. Wcale mnie nie dziwi, że ta szara piękność wygrała! CUDO! i koszyczek i kotek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski jest po prostu! Niby szaraczek, ale jaki efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej:) zasłuzyłaś bo jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Aniu ! Śliczny koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra kicia! Gratuluję, Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeuroczy, gratuluję zasłużonej nagrody głównej! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne! gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny, bardzo cieszę sie że wygrał bo od razu mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej! Koszyczek jest boski!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zobaczyłam miniaturkę z Hamaka od razu wiedziałam ,że to cudo to Twoje Aniu dzieło :)Gratulacje:)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Kochana! Śliczny jest :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Aniu :) W pełni zasłużona wygrana!! Przepiekny koszyk, głosowałam na niego i mimo ze był nie podpisany, to wiedziałam na 100% że to Twoje dzieło :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że głosowałaś, dziękuję :)
      Liczyłam, że jak zrobię zdjęcia w plenerze to może nikt nie pozna, że to mój ale chyba się nie udało.
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Uwielbiam wszystko, co kocie!!! Moim kotkom taki koszyk od razu by przypadł do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha, kochana wcale mnie to nie dziwi :)
    Serdecznie gratuluję!!!
    Buziaki posyłam :***

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje ! W pełni zasłużone zwycięstwo .

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczny, gratuluje w pelni zasluzonej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten kociak jest świetny :).
    Nie wiem czy przyda ci się do czegoś biscornu, ale i tak poleci do Ciebie w poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyda się, przyda :) nawet jest potrzebny.
      Pozdrawiam

      Usuń
  18. Piękne te Twoje koszyczki, trafiłam tu za sprawą Doni i pozwolisz, że zostaną tu na dłużej:) Twoje prace zauroczyły mnie...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszyczek cudowny! Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy masz gdzie tutorial jak zrobić taki koszyk - głównie chodzi mi o te wstawki w przykrywki,:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten kociak musiał wygrać,gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje wygranej :) Koszyk piekny jest :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Szaraczek jest cudny, więc wygrana była pewna.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne cudo! ;o))))
    Kocham wszystko co kocie więc ten koszyczek też już kocham ;o))))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. BARDZO DZIĘKUJĘ :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. E certo che hai vinto con questo stupendo cesto...belli come li fai tu non ne ho mai visti!!!
    Grazie cara Ania per i complimenti alla mia nipotina, mia figlia ha letto tutti i vostri commenti ed era super orgogliosa e felice!
    Un caro abbraccio e buon inizio settimana♥
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  27. Uroczy koszyczek w pięknej oprawie i te cieniowanie bajka :))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna praca nie dziwię się, że wygrałaś :).

    Piosenki właśnie słucham, fajna :).

    OdpowiedzUsuń
  29. cudny koszyk w pięknej kolorystyce! innych prac nie widziałam, ale myślę, że na pewno zasłużył na wygraną!

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu dopiero teraz znalazłam czas posłuchać. Przepiękny letni utwór z dużą nutką radosnego optymizmu.
    Serdeczności posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. o ja nie mogę!! padłam jak zobaczyłam :) przepiękny ten koszyczek z kocim motywem :) chyba się do Ciebie zgłoszę jak Mama moja będzie miała urodziny...to byłby rewelacyjny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  32. jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich koszyczków. zawsze z chęcią tu zaglądam, kiciuś jest w ręcz uroczy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam