środa, 19 czerwca 2013

"kolejne serwetki i koszyki"

Witam!
Tak znowu serwetki, to kolejne serwetki od Doni. Wszyscy, którzy tu zaglądają wiedzą, że je kocham. Z Dorotką umówiłyśmy się na małe "co nieco" i oto jakie piękności znowu dostałam.
Były jeszcze słodkości ale nie przetrwały do dziś.
Cudowne prawda :D 
Dorotko, baaardzo DZIĘKUJĘ!
Ja dla Dorotki wyplotłam koszyki, takie oto wzory
i kształty sobie skrupulatnie wybrała ;)
W międzyczasie powstał też duży "paryski niciak" 
oliwkowo-brązowy z szykowną koronką.
Bardzo dziękuję za tak liczne odwiedziny i przemiłe komentarze
mam nadzieję, że jeszcze w tym tygodniu będę mogła pokazać Wam nowe koszyki.    Tymczasem ;)

28 komentarzy:

  1. kocham Twoje koszyki:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kocham takie serwetki, mam zamysł żeby sobie 2-3 oprawić w ramkę i na ścianę powiesić, muszę tylko na jakąś wymiankę się załapać;)
    Aniu, Twoje koszyki prima sort i już wiem, że zdjęcia nie oddają precyzji i ich urody. Ten jasny extra:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne serwetki i przesliczne koszyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, ja bym chętnie zobaczyła na Twoim blogu tutorial na te piękne koszyki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale na razie brak asystenta do zdjęć :(
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Serwetki przecudnej urody, a Twoje koszyczki zapierają dech w piersiach...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne serweteczki, a Twoje pudełeczka zawsze mnie zachwycają:) Pozdrawiam i zapraszam do mojej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne serwetki :) ale też i pudełeczka cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności! Koszyczki rewelacyjne, szczególnie paryski ;) A serwetki takie subtelne, delikatne...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, piękne koszyczki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu jak zwykle cudne koszyki.
    Napatrzec sie nie idzie :) A serwetki rzeczywiscie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne koronki Aniu dostałaś, uwielbiam szydełkowe robótki, a Twoje koszyczki powalające, szczena jak zawsze mi opada na ich widok, a koronka przy tym ostatnim jest zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny prezencik dostałaś ,a koszyczki wspaniałe stworzyłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. ten z kornoką jest zabójczo piekny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie mogę się napatrzeć na Twoje koszyki, są niesamowite, niciak paryski z koronką to również mój faworyt:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się Kochana,że podobają Ci się serwetki:) A koszyczki, które od Ciebie dostałam są przepiękne, przecudowne, jestem przeszczęśliwa! Serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyżbym trafiła na blog Perfekcyjnej Pani....:DDD
    To taki żarcik kochana, ale jedno jest prawdą 100%, koszyki są perfekcyjne!
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje koszyki bezustannie mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prace perfekcyjne:)Aż się oczka śmieją:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudności :)
    Gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszyczki jak zwykle rewelacyjne, a pomysł z koronką w miejscu wstążki rewelacja :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej, jak mi się podobają te Twoje koszyczki; ten paryski szczególnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. paryski niciak jak dla mnie wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne koszyki:)Chciałabym mieć taki:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. witam jak sie ciesze ze tu zajrzalam bo od pierwszego spojrzenia sie w tym koszyczku zakochalam piekny wytworny i ta koroneczka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam