poniedziałek, 27 maja 2013

"same róże"

Witam :D
Dziś tylko jeden koszyk. Nowy, z różami powstał jako bliźniaczy dla troszkę starszego, który pokazałam Wam jakiś czas temu.
Wygląda na to, że chyba się udało, podobny a jednak inny ;)
Zrobiłam też trzy różane chusteczniki, o które poprosiła mnie koleżanka. Sama wybrała wzory i kolorystykę więc nie poszalałam ;D Miały być klasyczne, delikatne i koniecznie z kokardką.
Pogoda dziś taka w stylu Country :D
Bardzo dziękuję za Wasze przemiłe słowa :*
Życzę wszystkim cudownego tygodnia.
Pozdrawiam

47 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają chusteczniki, bardzo eleganckie z tymi kokardkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe chusteczniki, bardzo delikatne :)
    Koszyczek też uroczy i ten wzorek na ściance, bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście trochę inne:) ale oba przepiekne:) a chusteczniki cudo, zwłaszcza ten pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusteczniki są świetne no a koszyczek to wiadomo rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszyczek śliczny, chusteczniki to klasyczna elegancja:-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :*
    Cieszy mnie bardzo,że Wam się podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. A wszystkie prace takie klimatyczne:) Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne chusteczniki a koszyk uroczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. chusteczniki zachwycają:)) Pudełeczko również śliczne takie delikatne:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu decu piękne. Klasyczne, czy nie ale eleganckie o ponadczasowe :). Pierwszy, jak widzę, ma dół pomalowany ale kolejne dwa bejcowany? Co to za kolorki?
    Koszyczek wydaje się większy od poprzednich. Pięknie ozdobiony i wykonany :).
    :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu ;*
      Drugi chustecznik też malowany, farba złota+biała i wyszedł złoty beż. Trzeci miał być wenge i tak mieszałam aż umieszałam.
      Koszyk taki jak zwykle średnica 20cm (dno) czasem jest 18,5cm.
      Pozdrowienia

      Usuń
    2. Biały ze złotym?? W życiu bym nie zgadła, że taki kolor wychodzi :).
      Dziękuję Ci kochana za odpowiedź.
      Ściskam czule :***

      Usuń
  11. prace jak zwykle zachwycające :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne koszyczki ale pojemniki na chusteczki też zrobiłaś śliczne:)Uwielbiam ten motyw róż:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu różnice tak niewielkie a koszyki cudne, nie mówiąc już o pierwszym chusteczniku , rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny koszyczek :)
    chusteczniki skromne, ale bardzo staranne i eleganckie....

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko piękne i doskonałe jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. DZIĘKUJĘ DZIEWCZYNY :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć Aniu! Faktycznie ten sam motyw, fajne jest to jak wiele różności można zrobić używając tej samej serwetki. Twoje koszyczki są nie do pobicia! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Aniu ponownie, dopatrzyłam się jeszcze jednego motywu który również chętnie używam, to jest ten z drobnymi różyczkami na chusteczniku. I przy okazji, Twoje prace są obłędne! Zachwyca się i zachwycam:)Pozdrawiam!

      Usuń
  18. Piękny koszyczek do pary :)). Chusteczniki bardzo subtelne i fantastycznie wykończone :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu jak zwykle zachwycasz :-) Piekne prace,wszystkie cudne i wszystkie bez wyjatku podobaja mi sie tak samo :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczny koszyczek! A chusteczniki przeurocze!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie. Te kokardki na chustecznikach są taką perełką, jak wisienka na torcie. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne są te Twoje koszyczki ;)
    a chusteczniki jak z bajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu Twoje koszyki za każdym razem zachwycają ,perfekcyjnie je robisz ,a chusteczniki po prostu klasa .

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny różany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny i koszyczek, i chusteczniki, uwielbiam Twoje prace i jestem ich fanką :) Są przemyślane w każdym detalu. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super koszyki, cudowny delikatny motyw i pierwszy chustecznik the best:) Do schrupania:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chusteczniki przepiękne, bardzo starannie wykonane ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chusteczniki bardzo sympatyczne i starannie wykonane ale...no wiesz...jestem fanka Twoich koszyczków więc dla mnie koszyczek to NR.1 !

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne prace! Urzekł mnie pierwszy chustecznik, no i koszyk - rzecz jasna.
    Pozdrawiam i podziwiam raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne koszyczki i urocze chusteczniki :)))
    Same śliczności stworzyłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. wspaniałe koszyki...piękne chusteczniki...podziwiam Twoje prace
    pozdrawiam
    Co mi w duszy gra

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakochałam się w Twoich wyrobach, piękne kosze! :) te obrazy pośrodku pokrywki to skąd bierzesz? wyszywasz czy to jakikolwiek materiał, który masz pod ręką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrazki w środku koszyka to dekupaż i bardzo dokładnie go dobieram.
      Dziękuję za odwiedziny :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ale chyba nie nanosisz decoupage'u wprost na splecioną pokrywkę? To jest na tekturce czy jak? Bardzo mi się podoba :)

      Usuń
    3. Wprost ;D Na podwójną tekturkę tzn wycięte kółko z kartonu do pakowania, pomalowane białą farbą.

      Usuń
  33. Piękności!
    Z niecierpliwością oczekuję efektów w nowej dziedzinie ;o)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Urzekające :) Chusteczki wręcz powalające.Dbasz o każdy milimetr przedmiotów wychodzących spod Twoich rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zakochałam się w tych koszyczkach

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne te koszyczki z różami! Ostatnio mam fazę na róże i kwiaty w ogóle, chyba za sprawą ukochanego lata :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam