środa, 3 kwietnia 2013

"prezenty"

Witajcie :)
Przedstawiam dziś cudowne obrazy, które wyhaftowała specjalnie dla mnie Anstahe. Bardzo się ucieszyłam, kiedy pewnego dnia zaproponowała mi wymankę. Takim sposobem stałam się właścicielką tych oto przecudnych obrazów :D
Przed Świętami spotkała mnie jeszcze jedna bardzo mila niespodzianka otóż wygrałam Candy u Insomni.
Dostałam mnóstwo serwetek, różaną zawieszkę i przepiękną poduchę, która ma już swoje miejsce.
Bardzo dziękuję!
A dla równowagi ja zrobiłam prezent dla kogoś kto zawsze bardzo mnie wspiera i stara się pomagać. Pudełko na pamiątki po meczach, czyli na bilety i inne gadżety ;)
I jeszcze raz cudne obrazy, może one przywołają wiosnę?
Bardzo Wszystkim dziękuję za ogrom przemiłych komentarzy
pod ostatnim postem. Cieszę się, że moje koszyki wciąż
Wam się podobają.
 Pozdrawiam gorąco i życzę udanego dnia!
Ania

31 komentarzy:

  1. wspaniałe prezenty, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu no zazdraszczam tych Danusiowych bzów okrutnie....tiaaa taka jestem.... ZIELONA ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! są piękne, oba, wiesz coś o tym?!
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Wspaniałe prezenty!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prace :) Jestem pod wielkim wrażeniem obrazów...

    OdpowiedzUsuń
  5. Obrazy są cudowne i zachwycam się nimi niesamowicie:) Pozostałe prezenty również piękne:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, obrazy wstążeczkowe cudowne, brak słów normalnie. Ale... nie ma tam maków?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maki będą od pewnej wyjątkowej Ani ;D
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Tak jest! Już zbieram siły;)

      Usuń
  7. Obrazy i poducha są przecudne:))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Achhhh wspaniałe, urocze obrazy :) a koszyczki - równie nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ cudeńka! te obrazki cudne są, kwiaty jak żywe :) a poducha - eh... piękny nadruk/transfer i ta koronka jak wisienka na torcie! a pudełeczko dla kibica piłkarskiego w Twoim wykonaniu - rzecz bardzo ładna a do tego pożyteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne obrazy, bardzo nietypowe, piękne :)
    i raz jeszcze gratuluję wygranej. ;)
    a skrzyneczka super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obrazy rzeczywiście przepiękne!
    Pudełeczko na pamiątki kibica też extra!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycające ;) Same piękne rzeczy dziś pokazałaś !!!

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne upominki dostałaś i fajne pudełeczko stworzyłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne obrazy otrzymałaś, wiem jak cieszą oko :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne wiosenne obrazy,Twoje pudełeczko śliczne które zrobiłas:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Nominowałam Twój blog do wyróżnienia :) Zapraszam do mnie po szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tych wstążeczkowych obrazków to ci zazdroszczę :) Są cudowne.Podziwiam je u właścicielki na jej blogu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic dodać nic ująć ...tylko patrzeć i podziwiać...:)

    OdpowiedzUsuń
  19. prezenty dostałaś wspaniałe, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. woooow! obrazy są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  21. piekne rzeczy:) czy mogła bym u Ciebie zamówic taki koszyczek wiklinowy? bardzo by mi pasował do wystroju mojego wnetrza?:)

    pozdrawiam
    agness-deco-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj, zostałam nominowana, wyróżniona, czy jakoś tak. Trochę z tym zabawy, ale od czasu do czasu pobawić się można, więc zapraszam Cię do mnie po tzw. "Wyróżnienie".

    www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam 

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam