poniedziałek, 15 kwietnia 2013

"owocowo"

Witajcie :)
Nareszcie wyszło tak wyczekiwane przez wszystkich słońce, może
trochę za ostre ale nie narzekam ;) Lato chyba przyjdzie
wcześniej to może i owoce. Ja najbardziej czekam na truskawki
i czerwone porzeczki. Truskawka to jest owoc, który tylko
z własnego krzaczka smakuje najlepiej :D 
W oczekiwaniu na te smakołyki powstały koszyczki z moimi
ulubionymi serwetkami. Na razie dwa ale niebawem będą kolejne.
Bardzo dziękuję za liczne odwiedziny i przemiłe komentarze
mimo, że ja do Was mało zaglądam ale za jakiś czas mam nadzieję
to się zmieni :)
Pozdrawiam bardzo, bardzo gorąco
i życzę udanego tygodnia.
Ania

39 komentarzy:

  1. "Smakowite" te koszyczki :)
    Cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekn,smacznie koszyczki wygladaja :) Chetnie skubnelabym truskaweczke (ale to chyba poziomki?) hehe :):)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zastanawiałam się i to chyba jednak truskawki :D chociaż kto to wie, poziomki też są pyszne!
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. jak pięknie owocowo:) ale narobiłas mi smaka:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda Twoja praca zachwyca mnie coraz bardziej :) piękne te owocowe koszyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu są wspaniałe. Pękam z zazdrości, że potrafisz wyczarować takie cudowności. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nie można mieć wszystkiego:)

      Usuń
    2. Ale ja uwielbiam takie wypieki i strasznie mnie boli, że mi nie wychodzą :(

      Usuń
    3. ale te ciasteczka są wyjątkowo proste imuszą się udać, a smak Ci wynagrodzi parę minut poświęconą na ich pieczenie:)

      Usuń
  6. Koszyczki przepiękne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Truskaweczki :))) mniam pycha jak i Twoje koszyczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne :)też już bardzo czekam na truskawki, porzeczki, wiśnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Soczyste i smakowite :) Śliczne koszyczki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tym pierwszym koszyczku tak bardzo,jak bardzo lubię truskawki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Smakowite koszyczki. Ten miętowy z truskaweczkami wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam! ale apetyczne koszyczki! w pięknej otoczce z wikliny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anulka koszyczek bielony zielony z truskaweczkami CUDO!!!
    Wcale nie mogę opędzić się od tego bielenia... wszystko bielone jest naj naj naj...
    :o)

    Buziole posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Semplicemente meravigliosi...adoro i tuoi cestini!
    Un abbraccio cara Ania
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Piękne! Piękne! Moje Aniu robię furorę. Mały jest zawsze ze mną, bo trzymam w nim wstążki z których w danej chwili robię obraz a w dużym mam różne inne i strasznie się cieszę, że je mam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. mniamm... przepysznie wygląda truskawkowy koszyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe koszyczki, owocowe denka są świetnym pomysłem. Nie wiem czy tylko ja tak mam, że jak patrzę na soczyste owoce to robię się głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie i smakowicie wyglądają, szczególnie ten pobielony zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapachniało truskawkami! A koszyki piękne i do tego bardzo apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszyczki cudne,te truskaweczki mmmm:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu ile ty masz pomysłów na te koszyczki:) Te owocowe są takie wesołe i przypominaja nam o lecie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne, smaczne i "słoneczne" ... Przypominają mi lato w sadzie i ogrodzie mojej babci :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż zjadłabym tę truskawkową tacę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam truskawki!! i Twoje koszyczki ;o))

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne prace, przemyślane w każdym calu, perfekcyjnie dobrane kolory, wysmakowane w stylu, jedne z ładniejszych jakie do tej pory widziałam, jestem pełna podziwu dla Twoich prac.
    Podglądam tego bloga zawsze w przerwie śniadaniowej w pracy i uwierzcie mi - śniadanko od razu lepiej smakuje :)

    Bardzo podoba mi sie dno, ono zdaje się nie jest gładkie, tam jest jakaś strukturka czy moje stare oczy źle widza?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne. Ja wciąż nie mogę się napatrzeć na moje :))) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  27. Truskawkowe motywy wspaniałe. Na lato idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ piękna ta truskawkowa taca! Zresztą ta z ostatniego posta- cytrynowa- też mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam