wtorek, 30 kwietnia 2013

"lawendowy i nowe warsztaty"

Witam wszystkich serdecznie :) 
Dziś na początku chciałabym bardzo podziękować za ogrom przemiłych komentarzy pod ostatnim postem. Może z opóźnieniem ale zawsze wszystkie dokładnie czytam. Niestety ostatnio mam trochę innych spraw na głowie i mało Was odwiedzam. 
Ten lawendowy koszyczek zrobiłam specjalnie dla mojej kuzynki. Musiałam trochę poczekać z pokazaniem go, ponieważ brał udział  w siłowni twórczej Turkusowego Hamaka  "lawendowe wzgórze".  Wszystkim, którzy na niego głosowali 
bardzo dziękuję :*
Chciałabym też wszystkie chętne osoby zaprosić na nowe warsztaty wyplatania z papierowej wikliny w Poznaniu do kreatywnie.com. Wyplatać będziemy koszyk z uchwytami, pokażę splot diamentowy i ósemkowy odwrócony. Splot trzema i czterema rurkami, który często stosuję jako kolorową otoczkę obrazka na przykrywkach do koszyków oraz przy dnie koszyka.
Na warsztaty zapraszam osoby, które maja już trochę wprawy w wyplataniu z papierowej wikliny.
Pozdrawiam ;)

25 komentarzy:

  1. Cudny !!! na dodatek w moich ulubionych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu:)cudny koszyczek lawendowy:)))oj gdybyś bliżej mnie organizowała ten kurs to z pewnością bym skorzystała:)))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lawendę uwielbiam i wszystko co z nią związane również:) Ślicznie wyszedł ten koszyczek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny koszyczek z moją ulubioną lawendą:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezmiennie piękny! I jaki romantyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Uwielbiam Twój styl placionkarski ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny w cudnym kolorku :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. OLÁ ANIA,SUA ARTE SER MUITO BONITA,EU TER UMA SEXTA REDONDA GRANDE PARA PINTAR,MAS ESTAR SEM PLANO DE COR,O QUE ACHAR?BOA TERÇA.VALÉRIA.(BRASIL).

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny koszyczek! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny:) Gdybyś kursik prowadziła na śląsku to chętnie bym skorzystała:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj!

    Koszyczek jest śliczny. kolor przepiękny. Kuzynce zapewne się spodobał i wcale mnie to nie zdziwi.

    Zapraszam na Rozdawajkę u mnie:

    http://z-wyobrazni-atramk.blogspot.com/2013/04/pierwsza-rozdawajka.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszyczek jest śliczny,kolorek przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyszedł Ci ten koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu ten lawendowy koszyczek jest śliczny. Szkoda,że nie mogę chodzic na twoje warsztaty bo potrafisz robić piekne wyplatanki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie!!! Tak się ciesze że Cię znalazłam! Zainspirowałaś mnie do robienia własnie takich koszyczków wiklinowych już jakiś czas temu, jak sobie tylko tak dreptałam i podziwiałam od czasu do czasu:). Głównie zajmuję się decoupagem, bloga założyłam miesiąc temu i dopiero zaczęłam żyć czynnie w tym blogowym świecie i próbowałam Cię odnaleźć bez skutku, aż tu przypadkiem wypatrzyłam Cię na innym blogu! Więc dołączam tutaj i już jawnie podziwiam i moje gratulację dla Twojej przepięknej twórczości, jestem pod wrażeniem idealnie i tak równiutko wykonanych prac!Ale się cieszę że tu wpadłam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejny piękny egzemplarz :) Aż poczułam lawendę pod nosem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku! jak patrzę na ten lawendowy koszyczek, to niemalże czuję zapach lawendy! piękny jest! kolorystycznie, motyw świetnie wpasowany i ta wstążka......

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm, zawsze miałam papierową wiklinę za mało atrakcyjną. Ale to, co u Ciebie zobaczyłam zdumiało mnie dokumentnie! Nigdy nie spotkałam takich świetnych koszyków. Sekret tkwi w jakości wykonania - są genialnie równe i staranne. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, lawendowy cud miód malina:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny w moich kolorkach! Szkoda, że te warsztaty są tak daleko ode mnie, bo z pewnością z nich bym skorzystała!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam