piątek, 5 kwietnia 2013

"beautiful day"

Witajcie,
Dziś będą tylko koszyki z serii "z nadrukiem".
Bardzo spodobał mi się ten efekt napisów na serwetce i koszyku dlatego jeszcze kilka takich powstanie. Oczywiście do wyczerpania serwetkowych motywów :D
 Dwa z nich, oliwkowy z orzechowym pojechały do Anstahe.
 Najnowszy, schnie.
 I na koniec trochę wymiarów dla ogólnego poglądu na wielkość
koszyków.Czasem te mniejsze wyglądają na większe ;)
Dziękuję za odwiedziny i naprawdę przemiłe słowa.
Życzę wszystkim cudownego dnia!
Tymczasem

33 komentarze:

  1. śliczne!! piękne motywy kwiatowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem ile razy w życiu można się zakochać, ale ja się zakochuję za każdym razem jak tu zaglądam!
    Brakuje mi już słów podziw wyrażających!
    Ostatni, z irysami przecudny, dwa wcześniejsze już u Anstahe podziwiałam i zazdrościłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne są te wszystkie Twoje koszyczki, pudełeczka. Jestem zachwycona. Pięknie dobierasz dodatki a te serwetki są fantastyczne. Genialne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz, kiedy jestem szczęśliwą posiadaczką koszyczków Twojej roboty, mogłabym się od nich uzależnić :) Piękne, a wiem, że w rzeczywistości wyglądają jeszcze piękniej :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakież Ty piękne te koszyki pleciesz! Dawno mnie tu nie było, zachwycają równo mocno jak za pierwszym razem. I gratuluję ślicznych wymianek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bellissimi! Complimenti Anna sei davvero brava.
    Ciao

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle piekne! Cudne,w kazdym calu,pozdrawiam cieplutko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle prześliczne te Twoje koszyczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo milusie te koszyczki, wygladają bardzo profesjinalnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne ,te kwiatuszki ślicznie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację , czasem mniejsze wydają się wieksze i odwrotnie :) Koszyczki są prześliczne :)
    Jak tylko uporam się z nawałem pracy w pracy :) to wysmaruję do Ciebie maila w sprawie tacy.
    Ale mi się zrymowało :)
    Dziękuję Ci Aniu, że jesteś taką fajną dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne koszyczki i jak szybko wyplecione :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pracowita z ciebie mróweczka. Sypiesz koszyczkami jak magik z rękawa. Ślicznie ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne koszyczki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię takie motywy kwiatowe:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam Twoje prace, cudności!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak się cieszę Aniu, że mogę je podziwiać naocznie. One w naturze są jeszcze piękniejsze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem pod OGROMNYM wrażeniem... cudowne są te koszyki! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne, niezwykłe, precyzyjnie wyplecione i ozdobione kwiatowymi motywami.
    Podziwiam z zachwytem.

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne.. jak zawsze... czy to z napisami, czy też bez... cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne koszyczki! Te serwetki z napisami również bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  22. No piękne, zdolna bestia jesteś ;)
    Podziwiam prace z papierowej wikliny. Pewnie dla osób się tym zajmujących takie tworki są banalne, ja nawet nie umiałabym się do tego zabrać ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejne sliczne koszyczki. Bardzo mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu kochana piękne motywy wybrałaś :)

    Ściskam czule :*

    OdpowiedzUsuń
  25. cudne te koszyczki.. :) podziwiam kunszt..

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam