środa, 6 marca 2013

"wymiankowo"

Ostatnio dostaję bardzo miłe a przede wszystkim piękne przesyłki. Ta jest od Beatki. Jakiś czas temu zapisałam się u niej na zabawę "podaj dalej". Tak od maila do maila i wyszła nam dodatkowo wymianka. Jak widzicie zostałam obdarowana pięknymi serwetkami i sakiewkami na jajka. Część z Was na pewno wie, że uwielbiam szydełkowe wytwory więc rozumiecie jak bardzo się cieszę :D Dziękuję Beatko!
Były oczywiście słodkości i herbatki ale nie przetrwały do dziś.
 Ja dla Beatki zrobiłam dwa koszyczki, jeden z myślą o Trilowym
domku na szydełka (wtajemniczeni wiedzą o co idzie ;)
od którego wszystko się zaczęło!
Prawie codziennie dowiaduję się o jakieś niespodziance dla mnie, dlatego jeśli ktoś chciałby dostać coś ode mnie, zapraszam do zabawy "podaj dalej" 
Zasady:
Zabawa dotyczy osób prowadzących blog. Pierwsze trzy osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni od dziś. Osoba zgłaszająca musi zorganizować taką samą zabawę u siebie i obdarować też trzy osóbki!
A ja cóż, dziękuję że zaglądacie, czytacie
i chce się Wam coś napisać.
Tymczasem ;)

19 komentarzy:

  1. Jaka szkoda, że mam już zaległości w tej zabawie:)bo uwielbiam Twoje koszyczki ale jak byś chciała jakąś wymiankę ze mną to ja chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś wiem o tych zaległościach, przede mną jeszcze sporo wymianek ale zapamiętam, że jesteś chętna.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Oj, z takiej okazji nie mogę nie skorzystać!
    Zgłaszam się więc!
    Bardzo chętnie obdaruję trzy osóbki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, odezwę się na @.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Aniu Kochana, my już miałyśmy wymiankę, więc pewnie mi nie wypada się zapisywać, choć tak uwielbiam Twoje koszyczki, ale pewnie nie jeden chciałby taki otrzymać. Ja cały czas mam użytku te dwa od Ciebie. Zwłaszcza, że zdobią moje nowe mieszkanko :) Dziękuję, że mnie odwiedzasz, ja też to robię choć nie zawsze zostawiam ślad. A przepiękne rzeczy ostatnio poczyniłaś! buźka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, jak Ci się spodoba jakiś koszyczek to pisz. Ostatnio tylko wymianki i zamówienia ale w drugiej połowie roku mam nadzieję, że zrobię coś z bardziej swojej inicjatywy bo pomysłów pełno.
      Pozdrawiam z uśmiechem :)

      Usuń
  4. Jeśli jeszcze się załapuję to i ja bardzo chętnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załapujesz się :D odezwę się na @
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Też się pogubiłam w tym, czy jest miejsce na pudle, ale na wszelki wypadek się zapisuję :D A jeśłi się nie uda, to może do wymiankowej kolejki sie załapię, bo proponować na priva nie miałam śmiałości:)
    Pozdrawiam,
    Aśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś trzecia więc... :D
      odezwę się na @
      Pozdrwiam

      Usuń
  6. Niestety się spóźniłam ( Może następnym razem się uda ;) bo u Ciebie śliczności jak zawsze :)))

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że nie zdążyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę tylko powiedzieć ,że wymianka owocna i wspaniałą to po pierwsze a po drugie to żal ,że przespałam zabawę u Ciebie....:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciao cara Ania, sono arrivata in ritardo per avere la possibilità di giocare...sarà per un'altra volta ma i tuoi cesti sono talmente belli che mi dispiace proprio. Complimenti per i meravigliosi regali all'uncinetto, anch'io adoro queste cose.
    Un abbraccio
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu miło było coś dla Ciebie stworzyć i cieszę się że się podobają :)))
    U mnie taka chuda a u Ciebie wygląda jak okazały okaz hihi

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne koszyki zrobiłaś ale też piękne serwetki dostałaś, zwłaszcza te okrągłe są zachwycające. Też uwielbiam szydełko:) No i na tych sakiewkach widz takie śliczne narcyzy, uwielbiam szydełkowe kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite są te koszyczki! bardzo mi się podobają:-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam