piątek, 8 marca 2013

"nowe ramki"

Witajcie, 
Kolejne nowe koszyczki tym razem też z nowymi ramkami. 
U dzieciaczków, żeby nie była zbyt przytłaczająca, 
została wypleciona trzema rurkami w dwóch kolorach.
Tutaj zrobiłam podwójną ramkę, nie mogłam się zdecydować,
który kolor wybrać. Pomyślałam, że może tak będzie ciekawiej?
Odkopałam też starsze serwetki, już dawno u nikogo nie
widziałam tych róż, a przecież to jeden z piękniejszych wzorów!
Mam jeszcze w planie trochę nowości ale to chyba dopiero latem.

Prawie zapomniałam, dziś przecież Dzień Kobiet, w takim razie 
moje Kochane Kobiety, 
życzę Wam Wszystkim cudownego dnia :D
 
Pozdrawiam
 Ania

46 komentarzy:

  1. Doskonałe w każdym calu!
    I Tobie wspaniałego dnia życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Im więcej takich koszyczków widzę tym bardziej o takim marzę... ech...
    Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda mi się jeszcze jakąś zabawę zorganizować ale muszę nadrobić najpierw zaległości.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Zawsze mogę przywędrować z zamówieniem, bo nauczyć się tak to raczej nie mam szans ;)))

      Usuń
    3. Każdy ma szanse ;)

      Usuń
  3. Jak zwykle jestem zachwycona Twoimi koszykami i coraz bardziej żałuję, że sama nie potrafię takich wykonać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Podwójna ramka wygląda wspaniale, kolorów też nie mogłaś dobrać lepiej :)Bardzo mi się podobają oba koszyczki :)Pozdrawiam, Ala

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy kolejny koszyczek piękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne koszyczki jak zawsze, a szczególnie ten drugi przypadł mi do gustu. Również Ci życzę Aniu wspaniałego Dnia Kobiet !!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję dziewczyny :)
    Miło mi, że wciąż się Wam podobają moje koszyki.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle boskie koszyczki! Może kiedyś i ja dojdę do takiej perfekcji w wyplataniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne jak zawsze:))Wspaniałego dnia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne koszyczki! to białe z dzieciaczkami jest przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne! zwłaszcza ten pierwszy:) Aniu mogłabyś mi przesłać te ulubione kolory itp.?:) to bym sobie w weekend porobiła:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię twoje prace. Są rewelacyjne. Zwłaszcza pierwszy koszyk super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze znalazłam coś pięknego :) uwielbiam te kosze z Decoupage na których są dzieci wyglądają niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam oglądać Twoje prace Aniu:)
    Świetne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. :) Dziękuję, bardzo mnie cieszą Wasze słowa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne wszystkie prace u Ciebie:)Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem jak to robisz ale te koszyczki sa wspaniałe. Bardzo mi sie podobaja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja szydełkowania nauczyłam sia sama z internetu a technika siatkowa to małe piwko:)

      Usuń
  18. Piękne jak zawsze :)
    Wszystkiego naj Kobietko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne, romantyczne koszyki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne ;)

    Wszystkiego co najlepsze,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  21. niesamowite koszyczki :) przeurocze , oba są piękne , dopracowane , dopieszczone , śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu ramki i nie ramki nie znam się na tym ..wiem jedno koszyki wspaniałe:))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Extra koszyki, jak zawsze zachwycasz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem zachwycona Twoimi pracami!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach co tu duzo pisać-rewelacja!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bellissimi entrambi però questa volta preferisco quello color naturale e le rose...meraviglioso!!!
    Un caro abbraccio Ania♥
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje koszyki są po prostu urocze i perfekcyjnie wykonane! Jestem zachwycona, bardzo chciałabym się nauczyć tak cudnie pleść:)
    Pozdrawiam, a przy okazji zapraszam Cię do mnie na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam. Chciałabym zaprosić Cię na "Książeczki synka i córeczki" oraz na "Babylandię" na dwie zabawy, w obu do wygrania ciekawe książki, ale nie tylko, bo jest również kilka sztuk biżuterii hand-made i drobiazgów do tworzenia biżuterii :) Nie chce narażać się wklejając bezpośrednio linki, ale jeżeli byłabyś zainteresowana to blogi znajdziesz w moim profilu :) Może miałabyś ochotę wziąć udział? Nie żebym namawiała, po prostu polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne plecionki:) Na pewno będę stałym gościem Twojego bloga:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Te koszyczki pleciesz z wielkim wyczuciem piękna i smaku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Na prawdę baaardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam