poniedziałek, 25 marca 2013

"na ludowo"

Zaczął się Wielki Tydzień pod śniegiem :)
Na rozweselenie wiosenna taca z pięknym łowickim wzorem.
Od ponad dwóch lat marzyłam, żeby ją zrobić.
(średnica jak zwykle ok 33 cm)
Udało mi się jeszcze upleść koszyczek z jajkami, który pojechał
do jednej z koleżanek blogowych i liczę, że mile ją zaskoczy.
Miałam w planie więcej wielkanocnych koszy, i kurki, 
i zajączki... może za rok :D
Dzisiaj już ostatni raz przed świętami tutaj jestem.

ŻYCZĘ WSZYSTKIM WESOŁYCH ŚWIĄT 
PEŁNYCH SŁOŃCA

Pozdrawiam
Ania

38 komentarzy:

  1. Prawdziwe cacuszka♥Bardzo mi się podobają.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, jestes dla mnie niedoścignionym wzorem w dziedzinie koszykarskiej. Łowicka taca przepiękna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne tace:))Wesołych i spokojnych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne tace! Zdrowych, pogodnych i spokojnych Świąt!!!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie prace równie fantastyczne jesteś mistrzem, chyba będę musiała się koło Ciebie zakręcić :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu te tace są przepiekne, potrafisz robic prawdziwe cuda. Spokojnych Świat:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu jak zawsze prace cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszyczek z łowickim wzorem na wywołanie wiosny - kolorowy, energetyczny, żywy. Bardziej jednak podoba mi się ten drugi z jajkami - tu zachwyca mnie kolor papierowej wikliny.

    Lubię zaglądać na tego bloga - takie piękne, starannie wyplecione koszyczki połączone z decoupage. Muszę się zmotywować do nauki plecienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie to niesamowite, że przez zastosowanie takiego motywu można tak ubarwić tacę! Wyszło genialnie, uwielbiam takie ludowe klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu Twoje prace są tak cudowne, że zawsze kiedy na nie patrzę to nie potrafię oderwać oczu. Tacka w łowickie wzory rewelacja:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe tace :) Ja równiez próbowałam takie upleść ale nie wyszło mi , miały krzywe uszy :) Ale kiedys i ja zrobię takie jak należy :)Tak się cieszę, że stworzyłaś Klimaty moje, bo możne tu zaglądać i czerpać inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna taca, ale ten koszyczek uroczy :)))
    hihi ja tez niektóre cudeńka odkładam i mówię za rok sobie zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne! I te piękne wzory! Jestem nimi zachwycona:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! Taca wymiata!!! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tej ludowej. Cudowna i .

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna taca :)bardzo lubię takie ludowe wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta łowicka taca to dzieło sztuki! :) A ta z jajkami jest taka delikatna i w tym tkwi jej urok :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przesliczne! pierwsza bardzo kolorowa a druga super klimatyczna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczne! a szczególnie ta ludowa - z charakterem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. motyw świetnie wpasował się na tacy :) ładny kolor wikliny wokoło motywu, druga taca świetnie zgrany motów z plecionym boczkiem...

    OdpowiedzUsuń
  21. Folkowe wzory to to co kocham najbardziej. Taca przepiękna - mam nadzieję że uda mi się zrobić podobną Pozdrawiam i zapraszam do siebie Zaczarowana

    OdpowiedzUsuń
  22. Przesliczna tacka z lowickim wzorem .

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne :)
    a przy okazji serdecznie gratuluję ;) zajrzyj na http://myhouse-myworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna Taca, ale koszyczek mnie urzekł na całego.
    Tobie też życzę cudownych Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne :) taca jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu wszystkiego najlepszego i najsłodszego na te Święta Wielkanocne dla Ciebie i Twoich najbliższych:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chciałabym złożyć Tobie
    serdeczne, słoneczne i gorące
    życzenia:
    radości w sercu,
    pokoju w myśli i duszy
    oraz gwiazdek szczęścia w oku.
    Niech to będzie dobry, owocny, rodzinny czas...

    :***

    OdpowiedzUsuń
  28. ..........@..@..@........@...@...@
    ........@............@....@.................@
    ........@.......((....@...../)/)........@
    ..........@.....(=':')........(':'=).........@
    ............@...(..(")(")..(")(")..)...@
    ................@.....................@
    ....................@.............@
    ............... .........@.....@
    .............................@
    Moc prezentów od zajączka
    co koszyczek trzyma w rączkach
    Wielu wrażeń, mokrej głowy
    w poniedziałek dyngusowy.
    Życzę jaja święconego
    i wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wpadłam do Ciebie a tu takie cudeńka.Piękne te Twoje plecione koszyczki.
    A tace te tutaj super klimat.
    Zapraszam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna taca. Przepiękna. To też decu?
    Jeszcze pytanko: sama zwijasz rurki? Bo dużo pleciesz a zdjęcie z miarką jednoznacznie wskazuje, że Twoje koszyki są sporej wielkości.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam