niedziela, 3 marca 2013

"czarowne naszyjniki"

Czyż nie są CZAROWNE?
Obdarowała mnie nimi Ala z Bagatelek.
Ali bardzo spodobał się mój ostatni koszyczek z różami. Napisała, że "skradł jej serce" więc postanowiłam, że jeśli zechce to będzie jej. Ala podziękowała mi przesyłając dwa cudowne wisiorki, które sama oczywiście zrobiła. 
Dziękuję Alu :*
Żeby nie było, że leniuchuję przedstawiam Wam kolejne koszyczki. Zrobione na zamówienie wg dokładnych wytycznych. Był jeszcze jeden ale zdjęcie gdzieś uciekło, jak znajdę to następnym razem pokażę.
Pozdrawiam serdecznie.
Dziękuję, że zaglądacie.

29 komentarzy:

  1. Biżuteria naprawdę czarowna ;)
    Podziwiam w Twoich koszyczkach, że nigdy ci się pomysły nie kończą, każdy jest inny i niezwykły ;)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłów mam tysiące, naprawdę ale czasu baaardzo mało.
      Dzięki

      Usuń
  2. Cieszę się , że wisiorki Ci się podobają :)Koszyczki wspaniałe, trudno wybrać który ładniejszy :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobają! to za mało powiedziane, są przecudne. Jestem zachwycona :D
      Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję Alu.

      Usuń
  3. Koszyczki jak zwykle piękne :) Jestem ciekawa Twoich pomysłów na następne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłów mam mnóstwo i wciąż wpadam na nowe. Nie wiem jak to ogarnąć czasowo.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. koszyczki jak zwykle przepiękne, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczności :D Jak zawsze :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik jest czarowny,a koszyczek zaczarowany:)Śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne naszyjniki! a koszyczki cudo, zwłaszcza ten drugi:) a na listę candy Cie wpisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naszyjniki wspaniałe:)Koszyczki cudowne!!!

    Serdecznie pozdrawiam i posyłam nutkę pierwszych promyczków słońca-Peninia ♥♥♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne koszyczki:) Piękne motywy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu koszyczki jak zawsze piękne:) Nie mogę się nadziwić:) Nigdy Cię chyba nie doścignę. Piękne prace robisz:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne wisiorki! Koszyczki jak zwykle nieziemskie! W tym drugim się zakochałam, jest taki delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezent fantastyczny i koszyczki też, jak mogło by być inaczej :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. oba koszyki z zupełnie różnych bajek, a oba równie zachwycające! choć nie będę ukrywać, że ten w bieli bardziej w moim stylu ;) wisiory piękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj! Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz. W ramach rewizyty zajrzałam do Ciebie i...oniemiałam!!! Jestem zachwycona !!!!
    Z ogromną przyjemnością będę tu wracać i wracać!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne wisiorki:) a koszyczki jak zawsze rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne dostałaś wisiorki , :) Twoje koszyki są powalające :) jak z bajek :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi te konie spędzają sen z powiek, miałam plan na chusteczniku je umieścić i wciąż to ogon się nie mieści to jeszcze gorzej...;)
    Buziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu wejdź na mojego bloga na wyniki rozdawajki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wisiorki piękne. A twoje koszyczki, podziwiam bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne koszyczki i urocze wisiorki dostałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne prezenty.
    A koszyczki...ehhhh...jak ja kocham "Klimaty Twoje"!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam