czwartek, 7 lutego 2013

"wymiankowo, szydełkowo"

Witajcie!
Bardzo spontanicznie, jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia umówiłam się z Turkisą na wymiankę. Poprosiłam o szydełkowe śnieżynki i tęczową, wełnianą broszkę do mojego białego szala. Obie wiedziałyśmy, że będzie to dopiero na koniec stycznia ale to nie było ważne :)
A oto co do mnie przyjechało:cudne kolorowe broszki, 
 wymarzone śnieżynki, mała serwetk i fikuśne koszyczki na jajka!
Prawda, że piękne!
A na koniec koszyki z bratkami, które
zażyczyła sobie Agnieszka :) i kilka drobiazgów.
Wciąż plotę, więc niedługo znowu coś pokażę  ;)
Tymczasem!

20 komentarzy:

  1. koszyczki boskie! super takie w bieli:) świetne te koszyczki na jajka:) fajna wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymianka,a te osłonki na jajka świetne:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wymianka.
    Wzdycham do Twoch plecionek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymianka dwóch blogowych "gigantów" ;)
    Dziewczyny,obie się cudnie obdarowałyście,ale przecież obie piękne rzeczy robicie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uluś Ty mnie ciągle zawstydzasz ;o)

      Usuń
  5. Dziewczeta slicznie się wymieniłyscie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udana wymianka! Pięknymi przedmiotami się obdarowałyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również spróbuje takie kwiatki stworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same śliczności! Piękne upominki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hai fatto dei lavori bellissimi!
    Ciao Paola

    OdpowiedzUsuń
  10. Cara Ania, di solito fai cose meravigliose ma questa volta sono SUPER-MERAVIGLIOSE...stupendi i cesti bianchi con le viole, e i lavori all'uncinetto...ahhhh, che sogno!! Sei bravissima, non finirò mai di dirtelo!
    Un caro abbraccio e buon fine settimana
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  11. Potwierdzam, faktycznie wymianka baardzo udana ;o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ania, jakie bratki, wow! Ja chcę bratki:)) Chyba po prostu przestanę tu zaglądać;)) A ta tacka jaka fikuśna:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne prezenty wymiankowe, na szydełku dziergam, więc zachwycam się Twoimi koszyczkami :) Pozdrawiam ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna wymianka! :) Obydwie robicie wspaniałości więc nie mogło być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu kochana, przepiękna i taca z różami i z bratkami. A za Twoim decu i ja się stęskniłam. Nie było go już całe wieki!
    Buziaki posyłam :***

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wymianka! Komplet z bratkami po prostu obłędnie piekny!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam