środa, 13 lutego 2013

"koszyki i mini zakładki"

Witajcie!
Dziś wróciła piękna, śnieżna pogoda pomyślałam, że z tej okazji 
pokażę Wam koszyczek, który pojechał do MonyDecu w ramach
"śnieżnej niespodzianki". Mam nadzieje, że Wam też się podoba, ponieważ mam w planie dużą tacę z tymi różami. 
Ostatnio tylko koszyki, koszyki, koszyki i z tęsknoty
za dekupażem, trochę w biegu zmajstrowałam mini zakładki.
Powstał oczywiście też kolejny koszyk, różany ale
tym razem z mocno kolorowym splotem :)
Na dzisiaj tyle.
Pozdrawiam i życzę wszystkim miłego dnia!

43 komentarze:

  1. wiesz jak bardzo lubię i podziwiam Twoje prace, kolorowy koszyczek skradł moje serce i nie chce oddać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne prace:)))gratuluję talentu, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace. Kocham dokładność i perfekcję a to u Ciebie jest obecne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyczki przepiękne ;) Jeden zimowy drugi bardzo wiosenny ! Super ;) Już nie wspomnę o zakładkach !!!

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle piękne! A ja coraz bardziej choruję na te Twoje koszyczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszyki wspaniałe, a zakładki bardzo eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sempre grande cura e precisione nei tuoi lavori! I segnalibro sono deliziosi.
    Ciao

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne koszyczki:) Tak jak Aldonce moje serduszko też skradły:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne koszyki!!!
    :)
    a i zakładki też niczego sobie, dobrze, że zatęskniłaś i zmajstrowałaś coś tak sympatycznego...
    ps. czy rurki malujesz przed wyplataniem koszyka???
    wyglądają rewelacyjnie!!

    OdpowiedzUsuń
  10. W Twoim wykonaniu wszystko prezentuje się cudownie :)
    Koszyczki jak zawsze piękne :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny piękny koszyczek. Wzdycham i wzdycham:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje przecierane koszyki :) reszta prac też rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne,wspaniałe,cudowne i nic więcej nie napisze,aha pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszyczki świetne :)) zakładki super, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ahh piękne! genialnie wyglądają z tymi różami! no, ale wiesz, że je uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejne piękne koszyczki w Twojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne jak zawsze koszyki i bardzo oryginalne zakładki !

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle przepiekne koszyki...cudowniaste!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję :* Wasze komentarze dziewczyny są dla mnie ogromnym wsparciem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne są takie różane koszyczki ;)
    Miłego dnia Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przesliczne koszyczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne, dopracowane w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, zawsze wpadam w taki zachwyt, ze staje się nudna. Dla mnie jesteś mistrzynią. Buziaki. A tak w ogóle to marzy mi się wymianka z Tobą. Co o tym myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialna galeria jestem pod wrażeniem wszystkich prac...Pozdrawiam najmilej..

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękne! oba koszyczki i wszystkie zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. W tych pracach można się zakochać:) Sa nieziemskie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu oczu oderwać nie mogę od tylu cudowności....E:)

    OdpowiedzUsuń
  28. I znowu to samo - pięknie! Jakikolwiek zrobisz kolor wikliny świetnie skomponujesz motyw . Świetne prace, zresztą....zawsze się nimi zachwycam. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  29. podoba mi się wszystko - znowu:)

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystkie Twoje prace są cudowne ale ten pierwszy chwycił mnie za serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Koszyki piękne, ale zakładki mnie urzekły!urocze!

    OdpowiedzUsuń
  32. taca śliczna! pudełeczko z tymi dodatkowymi kolorkami pięknie się prezentuje :) a zakładki to piękny przerywnik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piekne jak zawsze i tak dokladnie uplecione nic tylko zchwycac sie .

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak zwykle same cuda! Pozdrawiam ;o)

    OdpowiedzUsuń
  35. Koszyczek przecudowny! Aż się nie chce wierzyć ze jest on ręczną robotą;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. zapraszam po odbiór wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  37. oba koszyki są bardzo ładne ale mój zachwyt jest największy gdy patrzę na te przecierane kolory w pierwszym taki jeszcze kolorystyką nawiązujący do miejmy nadzieję ustępującej zimy ale cudny i te róże :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Cara Ania, come sempre i tuoi cesti mi incantano, sei bravissima ed hai un gusto raffinato!
    Quà aspettiamo neve per il fine settimana...brrr che freddo!
    PS- grazie per le congratulazioni che mi hai lasciato nel blog, mi hanno fatto tanto piacere!
    Un caro ed affettuoso abbraccio
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastycznie cudne!!! Aż nie mogę uwierzyć że to papierowa wiklina. Pięknie wszystko dobrałaś i motyw i kolor koszyczka. Wow :))

    OdpowiedzUsuń
  40. wow ale śliczne prace :) gratuluję wielkiego talentu i wspaniałej wyobrazni, ktorą widać w koszyczkach :) aż miło tu zajrzeć i się pozachwycać :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam