poniedziałek, 4 lutego 2013

"koszyk w kolorze mlecznej czekolady"

Takie było moje pierwsze skojarzenie, kiedy go polakierowałam.
Zrobiony specjalnie dla siostry mojej bardzo bliskiej koleżanki.
Tego rodzaju koszyczek robimy na warsztatach z papierowej
wikliny, które od zeszłego roku mam przyjemność prowadzić.
Jeśli ktoś z Poznania lub okolic chciałby się nauczyć
jak wypleść taki koszyk zapraszam na stronę 
kreatywnie.com, nowości.
Na każde warsztaty zawsze przynoszę kilka moich koszyków, 
które można sobie dokładnie obejrzeć :)
Bardzo dziękuję za ogrom przemiłych komentarzy pod ostatnim postem. Cieszę się, że moje koszyki wciąż Wam się podobają
i że chcecie do mnie zaglądać.
Pozdrawiam gorąco i życzę udanego tygodnia!
Tymczasem ;)

40 komentarzy:

  1. I co tu pisać, w kółko to samo - CUDOWNY koszyczek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyk sliczny i faktycznie wyglada jak z czekolady,apetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam! :)

    A ja właśnie co z Poznania wróciłam... Może następnym razem jak będę się wybierać to pomyślę też o warsztatach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten koszyczek wyglada jak zrobiony z prawdziwej wikliny. Sama bym wzieła udział w takich warsztatach ale ciągle brakuje mi czasu(z Leszna do Poznania to zaledwie 70 km:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam Kasiu i Izzy, zawsze jest przemiła i radosna atmosfera oraz dużo chęci do pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super! pięknie wyglądają te paseczki jasnego na brązowym:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemny kolor i piękna serwetka dla декупажа. Spodobało się załatwienie białymi rurkami - bardzo ozdabiają! Świetne plecienie: szczelne, równe.

    OdpowiedzUsuń
  8. o rany, piękny jest ... taki idealny i dopracowany w każdym detalu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny, ten jasny wzorek świetny :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, cudownie wypleciony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje koszyki to mistrzostwo w każdym calu , podziwiam dobór kolorów i serwetek w każdym koszyku , Wszystkie prezentują się wspaniale !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle wspaniały i w moich kolorach.A najbardziej żałuję ,żę do Poznania z Krakowa tak daleko bo chętnie bym się tej sztuki wyplatania pod Twoim okiem " naumiała" Ech....

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepyszny czekoladowy koszyczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. koszyczek to mistrzostwo świata:)pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna czekoladka Aniu :)
    przyznam Ci się, że wojuję z dużym koszykiem o zaokrąglonych bokach, z drucikami w rurkach, tak jak mi podpowiedziałaś :) niedługo to "cudo" będzie robić karierę w sieci , ale na razie męczę toto niemiłosiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś niesamowita, kolejne cudeńko:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny koszyk a te białe wstawki robią grę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny ;) z pewnością bardzo się spodoba obdarowanej!

    Pozdrawiam,
    Mika ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu,kolejny piekny koszyk :-) Jak zwykle pieknie dobrane kolory,rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś mistrzynią!Szybko przybiegłam zobaczyć jak Ty potraktowałaś serwetkę :)Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  21. jest prześliczny Aniu, zachwyca jak wszystkie inne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszyk przepiękny szkoda , że do Poznania mam daleko bo z kursu skorzystałabym na 100%, ale może znajdzie się kiedyś wolna chwila na wycieczkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczny czekoladowy kolorek, a tez zielony w ponizszym poscie cuuudowny :) mnie bez wstazeczki lepiej sie podoba ale to kwiestia gustu, Oba sa pieeekne!!!
    Pozdrawiam serdecznie, Renia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mniam, smaczniutki kolorek :) Chciałabym zrobić takie cudeńko, ale czasu nie ma :/ W wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny ten Twój koszyczek. I wszystkie Twoje prace są super.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ahhh prześliczny, dech zapiera

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam także taką serwetkę - piękny ten motyw i koszyk oczywiście też !

    OdpowiedzUsuń
  28. mleczna czekolada brzmi pysznie,a koszyczek wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekoladka-marzenie:)Piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzeczywiście jak mleczna czekolada. Taka odmiana "bombonierki/czekolady" dla osób na diecie :) Świetnie połączony ten kolor z tymi różyczkami.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Słodki:))jak mleczna czekolada:)))zachwycam się precyzją wykonania:))ja tak nie potrafię:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne są te Twoje koszyczki :)))
    A w szczególności ten hihi - różyczki by pasowały ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Rzeczywiście przypomina czekoladę :) Bardzo ładny kolor... a koszyk jak zawsze równiutki i wprost idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczny , jak zwykle;) wciąż podziwiam precyzje wykonania !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam