wtorek, 22 stycznia 2013

"z nadrukiem"

Witajcie!
Dzisiaj trochę nowości i starości :)
Nowa taca, kawowa. Średnica jak zwykle 33cm.
W trzech kolorach bejcy, mocno zabezpieczona lakierem dla
wygodnego i bezstresowego użytku.
Bardzo lubię wykorzystywać rurki z nadrukiem, szczególnie 
w połączeniu z serwetkami, na których też występują napisy.

Powtórka z dziewczynki ale w odcieniu cappuchino.
Prawda, że urocza?!
I wygrane Candy u Cohenny dostałam już jakieś
przeszło dwa tygodnie temu ale ciągle zapominałam o zdjęciach.
Mogłam sobie wybrać prezent i poprosiłam o frywolitkowe
śnieżynki. Dodatkowo dostałam przepiękne szydełkowe zakładki
w ulubionym kolorze, aniołki z koralików i pyszne
herbatki (słodkości niestety nie przetrzymały do dziś).
Dziękuję bardzo Cohenno!
Bardzo dziękuję Wam za odwiedziny i przemiłe komentarze, 
których nie szczędzicie :*
Pozdrawiam

46 komentarzy:

  1. Piękne!! Bardzo fajnie to wygląda, jak prześwituje nadruk gazety:) Jakich Ty używasz gazetek kochana, że widać sam nadruk?? Ja mam same gazety na których napisy mieszają się z obrazkami, i nie wychodzą mi te rurki takie fajne z samymi literkami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Mariolko, gazety zwykłe RP i GP, codzienne i ciągła segregacja :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja już nie wiem co Ci pisać, brak słow żeby wychwalić te cuda , które potrafisz wyczarować. Może tak - nie przestawaj, bo uzależniłam się od ogladania Twoich prac i nagłe zakończenie Twojej działalności mogłoby spowodować u mnie szok organizmu i nieodwracalne zmiany w układzie nerwowym :)
    A na zewnątrz jest tak ślisko, uważaj żeby przypadkiem ręki nie złamać bo jak będziesz wtedy wyplatać? Długa przerwa też jest dla mnie niebezpieczna :)
    Przesyłam Ci moc pozdrowień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, dobra ja cały czas czekam na to fimo koszykowe i ciekawość mnie zżera co tam wykombinujesz!!
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. jestem pod wrażeniem, dziewczynka urocza:))pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ostatnio segreguje rurki, można wtedy coś bardzo ciekawego wypleść ;) Nardzo podoba mi się zakończenie w tacce, no a pudełeczko piękne jak zawsze ;)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! ale Ty zdolna jesteś Aniu :) taca jest piękna, a dziewczynka urocza ...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze wspaniałe rzeczy prezentujesz ;) Taca przepiękna ! Bardzo mi się podoba ;))

    Gratuluję wygranej.

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu wszystko piekne jak zwykle..Oczy ciezko oderwac,takie to wszystko prosciutkie,idealne...Cudenka!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. no prześliczne wręcz :) te Twoje koszyki to już znak rozpoznawczy, wszędzie je poznam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurczę!!! w końcu mi się udało komentarz u Ciebie napisac :D:D:D

      Usuń
  9. Taca kawowa rewelacyjna! :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle piękne prace :) Dziewczynka jest bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności po prostu. Od dawna podziwiam Twoje wyplatanki. Ja raz zdecydowałam się wypleść koszyczek. Wyszedł taki sobie, ale kot jest zadowolony ;) . Pewnie jak we wszystkim trening czyni mistrza.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze wyję z zachwytu. Aniu, NIKT tak pięknie nie robi wiklinowych cudeniek, są absolutnie wyjątkowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. taca powala:)perfekcyjna robota!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekne prace, zreszta jak zawsze, bardzo lubie tu zagladac i szukac niedoskonalosci ale jeszcze nigdy nie udalo mi sie nic znalesc ;)
    Wszystko absolutnie perfekcyjne!!!
    Wymiankowe cudenka tez sliczne, najbardziej sniezynki mnie urzekly :)))
    Pozdrawiam, Renia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej ;)
    Taca jest rewelacyjna ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzisiaj brązy - jednym słowem moje klimaty...E:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo kawowe kolory to też moje klimaty! Przydałaby się taka taca, żeby mąż podawał mi kawę do łóżka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne prace! Jak zawsze powalają na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne masz te koszyczki, może i ja w końcu się nauczę je robić

    OdpowiedzUsuń
  20. Belli, come sempre. Il tuo stile è originale e romantico. Buon 2013 di cesti belli. ciao

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam cierpliwość w wyplataniu, piękne prace! Pozdrawiam serdecznie Asket

    OdpowiedzUsuń
  22. Tworzysz śliczności ,podziwiam wytrwałości i cierpliwości pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nic nowego nie napiszę...estetyka i perfekcja wykonania zachwyca! Nieustannie podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Taca rewelacyjna..
    Koszyczek też jak zwykle u Ciebie Aniu perfekcyjnie wykonany. Śliczności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. kiedy nie zajrzę, to jest co podziwiać! taca świetna, super wymyślona :) a koszyczek cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  27. U Ciebie jak zwkyle same piękne rzeczy:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu Kochana, dziękuję Ci za odwiedziny u mnie i cenny komentarz z podpowiedzią o drutach :)Pozdrawiam Cię serdecznie , Ala

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna taca i koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczne są Twoje koszyczki. Każdy jeden pięknie wykonany urzeka urodą. Taca również zachwycająca. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  31. Cara Ania, come sempre lavori deliziosi...bellissimo il vassoio per servire un buon cappuccino e complimenti per i meravigliosi regali ricevuti!
    Un caro abbraccio
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  32. aż chciałoby się wypić poranną kawkę na takiej tacy prosto do łóżeczka przyniesioną:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczniutkie rzeczy pani robi ,ja dopiero zaczynam zapraszam do siebie
    http://szaroburaporka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ tu cudowności znalazłam.Po prostu śliczności.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam