piątek, 18 stycznia 2013

"powrót szaraczków"

Witajcie :)
Mam dzisiaj chwilkę więc pokarzę Wam trzy nowe szaraczki. 
Ten komplet wstępnie miał być biały ale z przecierką chyba lepiej się prezentuje.
Pojedyncza mini tacka z nowym wzorem o średnicy 20cm.
Na wykończeniu jest jeszcze sporo koszyków na drobiazgi i tac,
mam nadzieję, że nie długo będę mogła się nimi pochwalić.
Bardzo dziękuję za liczne odwiedziny i przemiłe komentarze
mimo, że ja do Was mało zaglądam ale za jakiś czas 
to się zmieni, obiecuję :)
Pozdrawiam bardzo, bardzo gorąco.
Ania

34 komentarze:

  1. Ech... co ja mam powiedzieć Aniu? Że wciąż wzdycham do Twoich cudownych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh jakie podobne do mojego czyli prześliczne!! tacka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piekne te szaraczki!!! bardzo mi sie podobaja takie cieniowane..niestety jeszcze nie umiem tego zrobic.. Tym bardziej naciesze oczy Twoimi :)) Piekne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają Twoje przecierki, Aniu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. OLA ANIA,TENHO UM CESTO COMO ESSE GRANDE,VOCÊ ME DEU UMA GRANDE IDÉIA,FAZENDO A DECOUPAGEM POR DENTRO,PARABÉNS PELA CRIATIVIDADE.BEIJO.VALÉRIA.(BRASIL).

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne i takie dopieszczone :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Różane szaraczki eeeextraaaa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne:)))z przecierką jeszcze piękniejsze:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny szaraczkowy komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na takie szarości miło popatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  11. wchodzę na Twojego bloga i co widzę? co tutaj robi mój koszyk z różami? ;) koleżanka uplotła mi w bardzo podobnym kształcie, ja sobie wybrałam ten sam motyw, tylko miałam mniej miejsca na decoupage niż Ty... niedługo na pewno koszyczek pokażę u siebie :)
    piękne plecioneczki z super dodatkami decoupage - jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te Twoje cieniowanie, bardzo charakterystyczne... :))))
    Pozdrawiam, Renia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Napiszę tak.. Twoje klimaty sę moimi klimatami ...E:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oszałamiające prace, ten szary kolor strasznie mi się podoba! Napatrzeć się nie mogę!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam ten problem z odwiedzinami i komentarzami...
    Także Aneczko- nie przejmuj się- twórz swoje piękne Koszyczki!Szaraczki są piękne, ładnie dobrałaś kwiatowe motywy. Mnie też wzięło coś na szarości :) Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne szaraczki, zresztą każdy jaki zrobisz jest cudny , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny komplecik. Oj już bym go widziała u siebie na komodzie :) Kiedyś na pewno się skuszę na Twoje puzdereczka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny komplecik. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wykonane prace:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja lubię tu zaglądać :)
    Piękności.
    Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu bardzo ladnie im w szarym:) masz talent po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Och Aniu, jak zwykle cudowne koszyczki. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Szaraczki zawsze do wszystkiego pasują. Piękne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam