piątek, 14 grudnia 2012

"świątecznie i róże"

Witajcie!
To już chyba ostatni świąteczny koszyk. 
Bardzo spodobał mi się ten piękny bajkowy motyw a pomysł na koszyk od razu pojawił się w mojej głowie.
 Zrobiłam jeszcze różany, beżowy i bez wstążeczki. Złotej nie chciałam a beżowa jakoś mi nie pasuje, chwilowo nie mam pomysłu, to chyba już ze zmęczenia ;(
Nie mam za bardzo czasu, żeby do Was pozaglądać ale czasem udaje mi się skrobnąć jakiś komentarz.
Naprawdę przepiękne rzeczy tworzycie!
Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze. Mam nadzieję, że między Świętami  a Nowym Rokiem uda mi się zorganizować dla Was jakąś śnieżną niespodziankę!
Pozdrawiam, Ania.

34 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoje koszyki, każdy mi się podoba i ciężko wybrać ten ulubiony. Śliczna ozdoba, naprawdę śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :)
      Kolorki to podobne jak u Ciebie ostatnio.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja również uwielbiam Twoje dzieła i chyba się uzależniłam od oglądania i podziwiania ich :)
    Przedświąteczne zmęczenie i mnie dopadło i do tego przeziębienie ech...
    Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, rumienie się!
      Wracaj szybko do zdrowia.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja też uwielbiam Twoje koszyki, są prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są Twoje koszyki Aniu :)
    gratuluję zdolności i ... cierpliwości
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Dorgia, Iga ♥
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są te Twoje koszyki:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och och och, moje serce mocniej zabiło, ten różany to istne cudo... :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczny ten z mikołajkiem !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem wielką fajnką Twojego zaplatania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, świąteczny sliczny jak wszystkie poprzednie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. obydwa są prześliczne ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Te koszyczki są przecudowne! Podziwiam talent, bo ja takich nie umiem zrobić.!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja bym chciala umiec robic takie koszyczki :) Piekne sa
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że się Wam podobają, dzięki za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne:) rzeczywiście ten mikołajowy motyw przyciąga wzrok:) a różany to klasa i elegancja:)a może wstążka koloru kwiatów?

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się motyw z mikołajem cudowny ;) Śliczne prace ;)

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu można bu tu u Ciebie godzinami siedzieć i oglądać te cuda ..zdolna jesteś ...ech zdolna

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy Twój koszyk jest niepowtarzalny:) Uwielbiam do Ciebie zaglądać i je podziwiać bo są one przepiękne i do tego perfekcyjnie wykonane. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mogę napatrzeć się na Twoje koszyczki♥
    Są niesamowicie urocze.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle śliczne koszyczki.Zachwycają mnie Twoje wyplatanki:)
    Bajeczny koszyk z mikołajem stanowiłby idealny komplet z bombką, którą dziś skończyłam i niebawem pokaże na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny , szczegolnie ten mikołajowy. Pozdrowienia świateczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu:))cudne te Twoje koszyki:)))teraz patrzę na jakość wykonania i powiem że perfekcyjna:)))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Cara Ania, i tuoi cesti sono talmente belli che li ho persino fatti vedere a mio marito...anche lui concorda sul fatto che sei bravissima ed hai buon gusto!
    Non preoccuparti se non riesci a passare sempre da tutte...anch'io faccio quello che posso, purtroppo il tempo è troppo poco!
    Un caro abbraccio
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękne koszyczki, dwa zupełnie inne klimaty, ale oba równie urocze, przemyślane, co do wykonania - cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, oba koszyczki są śliczne - każdy ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Koszyczki przepiękne, ten biały bardzo w moim guście :) No i dodanie do nich wstążki to genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam