wtorek, 4 grudnia 2012

"proszę Państwa oto Miś"

Miś jest bardzo smutny dziś :(
Może dziś już nie, bo mam nadzieję trafił w dobre łapki
ale z braku aparatu fotka telefonem, dość kiepska a koszyk wyszedł naprawdę śliczny. 
Niestety oprócz miśka nie pokażę Wam jeszcze kilku koszyków, które ostatnio zrobiłam ponieważ nie zdążyłam obfotografować. 
Naiwnie liczę, że to się nigdy więcej nie zdarzy :D
Wiem, że macie mnóstwo pracy twórczej i nie tylko ale wszystkich z pobliska zachęcam do odwiedzenia Festiwalu Sztuki i Przedmiotów Artystycznych w Poznaniu 7-9.12.2012.
Oczywiście też tam będę, to jest ten jeden dzień w roku, w którym szaleję z zakupami.
Jeśli ktoś z Was będzie się wystawiał proszę o nr stanowiska, chętnie zajrzę :D
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, że zaglądacie
i piszecie same miłe rzeczy :*

34 komentarze:

  1. Jakiś Miś był chyba baaardzo grzeczny, skoro wpadnie mu w łapki taki śliczny prezent mikołajkowy! :)
    Skoro jakość zdjęć nie oddaje uroku koszyka, a ja jestem nim po prostu oczarowana, to co byłoby gdybym zobaczyła go na żywo?
    Uwielbiam podglądać Twoje prace. Każda kolejna jest jeszcze piękniejsza i ja już naprawdę nie wiem, który z koszyków najbardziej chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, to kolejny przecudny koszyczek. Szalenie mi się podobają. O Poznaniu myslałam, ale niestety nie uda mi się w tym roku.Mam nadzieję, że jakieś fotki pojawią się u Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szkoda, że Cie nie będzie a u mnie kiepsko z aparatem :(
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękny koszyczek a miś przeuroczy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anka nie grzesz kobitko- nawet brak aparatu nie umniejsza piekności Twoich wyrobów.
    Jestem bardzo ciekawa tych targów. Proszę idż i zdaj relacje. Może w przyszłym roku spróbuję?....nie wiem, czy moje prace się nadają. Dlatego jestem ciekawa co tam zobaczysz. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny miś i koszyk również :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny koszyczek, szkoda ze nie moge sie wybrac na ten kiermasz na pewno mozna tam znalesc wiele pieknych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne cudeńko, można patrzeć bez końca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dolcissimo quest'orsetto!
    Un abbraccio Paola

    OdpowiedzUsuń
  9. Il tuo stile è unico, l'orso è grazioso. Auguri per il festival. Divertiti! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale sliczniutki misowy koszyczek, slodziaczek :))) Piekny jak wszystkie pozostale!
    Pozdrawiam serdecznie, Renia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny koszyczek i kolor tej kokardy cudny wszystko się idealnie komponuje .

    OdpowiedzUsuń
  12. Cara Ania, se ho capito bene hai la digitale rotta...beh, le foto sono belle ugualmente e questo cestino è un amore..com'è dolce questo Teddy!
    ps- Di già la neve da voi?..che bello!!
    un caro abbraccio
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu,jak zwykle piekny koszyk :) Uwielbiam te Twoje koszyczki,sa przecudne :)) Rewelacyjnie dobrane wszystko kolorystycznie jak rowniez rowniutenko wyplecione..no po prostu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz zdolności i sama powinnaś mieć stoisko na takim kiermaszu. Twoje koszyczki sprzedały by sie w 10 minut:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ach słodziutkie... i sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no nie Aniu, nie rób tego więcej - jak mogłas nie zrobić zdjęć koszyczkom:( ja tak lubię je oglądać, też mam nadzieję że to się już nie zdarzy:) misio cudny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę się napatrzeć na Twoje koszyczki:)Są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteście cudownie bezkrytyczne!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszyczek misiaczkowy jest rewelacyjny. Dla mnie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  20. mimo iż zdjęcie cyknięte telefonem to i tak widać, że koszyczek śliczny! piękna kolorystyka, motyw uroczy, a wstążeczka pięknie wykończyła całość :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miś jest śliczny dziś !!! hihi
    Jeszcze nigdy nie widziałam u Ciebie czegoś brzydkiego ;)Małe świąteczne cudo ! Zwinne paluszki masz !!!

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu- ja będę w Poznaniu -pawilon 7 stoisko chyba 86 Do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu jak zwykle dziękuję za wizytę. Twoje koszyki jak zwykle powalają ;-))) Kochana podaj namiary na ten Festiwal.Moze uda mi się w niedzielę wskoczyć . Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  24. Czarujący koszyczek z misiem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tworzysz przepiękne koszyki :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam