czwartek, 27 grudnia 2012

"prezentowo"

Witajcie!
Moja pierwsza wymianka z... Impresją.  Jestem ogromną fanką jej bardzo delikatnego stylu! 
Jak widzicie zostałam obdarowana przepięknymi przedmiotami zrobionymi własnoręcznie przez Impresję.
Przepięknym piórnikiem, szpulkami, cudowną zimową zawieszką i karteczką z życzeniami.
Słodycze oczywiście nie przetrwały do zdjęć :D
Wszystko jest oczywiście perfekcyjnie wykonane.
Bardzo dziękuję, Aniu!
Dostałam też niespodziankę od Cohenny, śliczną
różę wyszywaną haftem wstążeczkowym.
Czyż nie jest piękna?
A na koniec koszyczek-niciak,  który zrobiłam
dla mojej dawnej sąsiadki. Taki właśnie sobie zażyczyła.
Baaaardzo dziękuję za życzenia i przemiłe komentarze.
Tymczasem :)

14 komentarzy:

  1. Kochana ależ masz świetne prezenty-róża wyjątkowa. Twoje plecionki-przesliczne taca bajeczna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne prezenty:))Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny :*
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowne prezenty! Koszyczek przepiękny! Ale macie talent!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny koszyczek i cudowne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne prezenty super wymianak a Twoje koszyczki mnie zachwycaja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. prezenty są prześliczne:)koszyki są niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna wymianka ;) ja również jestem zakochana w pracach Impresji. Śliczne prezenty dostałaś ;) A koszyczek jak zawsze uroczy !!!

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu bardzo się cieszę z tej naszej wymianki, a ja jestem fanką Twoich koszyczków i bardzo się cieszę ze swoich dwóch :)
    Róża jest również piękna, no i Twój kolejny koszyczek - perfekcyjny!

    I ja również dziękuję za miłe komentarze. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezenty są cudowne, ale nic nie równa się Twoim cudownym koszyczkom :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam do tej pory, że istnieje coś takiego jak haft wstążeczkowy ;) świetna technika! Prezenty są wspaniałe! A Twój koszyczek - perfekcja!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam