wtorek, 11 grudnia 2012

"inny"

Nowy, inny kształt, jak Wam się podoba? 
Zrobiony na zamówienie dla koleżanki.
Prosiła właśnie o takie szerokie dno, specjalnie na lakiery do paznokci i drobne kosmetyki. 
 A oto moje zakupy, które zrobiłam na Festiwalu Sztuki
i Przedmiotów Artystycznych w Poznaniu.
Właściwie tym razem mało, same przydasie. 
Mnóstwo serwetek i bombki... na przyszły rok :D 
Kupiłam jeszcze dwie duże, płaskie ale są w trakcie produkcji. Jak widzicie będzie też powtórka Kitty!
No cóż, na Festiwalu mnóstwo pięknych rzeczy.
Ale jak tak patrzę na to co Wy tworzycie to szkoda, że wielu z Was się tam nie wystawiało. Jak dla mnie mało dekupażu i szydełka, brakowało filciaków, aniołów, jedno stoisko tylko z papierową wikliną.
Mam nadzieję, że w przyszłym roku spotkam znajome twarze :)
Pomyślcie o tym!
Niestety zdjęć nie zrobiłam, wiecie dlaczego, ale oczywiście mam coś dla Was do pooglądania tutaj :)
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.
Niedługo ciąg dalszy świątecznych!

23 komentarze:

  1. Aniu! Chyba przestanę Cię odwiedzać, bo serducho mocniej bije jak widzę Twoje koszyczki. Są tak cudne, ze brak słów. W tym roku bardzo chciałam być w Poznaniu, ale nie wyszło. Strasznie mi zal.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyczek jak zwykle - cudowny! Zazdraszczam koleżance ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są te Twoje koszyki, może w końcu się zmobilizuję i sama zacznę takie wyplatać, tylko, że ja takiego talentu raczej nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tam, trochę wprawy i wypleciesz taki sam :) albo i fajniejszy!

      Usuń
  4. Taka ilość przydasi zapowiada, że powstanie coś ekstra ;) Pudełeczko prześliczne wprost!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie świetny:) Kształt super, taki bardziej stabilny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszyk fantastyczny. Zdecydowanie "moja" kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdobycze,ale mnie nieodmiennie zachwycają Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny koszyk, jak ja je lubię:))

    OdpowiedzUsuń
  9. taki szeroki też fajny:) co byś nie zrobiła będzie piękne:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny i kolorystycznie też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Inny, ale równie uroczy i śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło, że się Wam podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny koszyk , jak zwykle zresztą. Pozdrawam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, przepiękny! Chyba nawet bardziej podoba mi się ten kształt, wydaje się być bardziej stabilny i ergonomiczny. No nie wiem, nie wiem, gazety zbieram, tylko czasu na skręcanie rurek brak... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny koszyczek, jak wszystkie zresztą :)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł z tym koszyczkiem ;) Więcej się zmieści !!! Bardziej praktyczny :)

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny koszyczek w cudnych kolorach. Jak nabiorę więcej wprawy w wyplataniu to kiedyś taki "zmałpuję" od Ciebie (ale się przyznam od kogo małpowany i dam namiary na oryginał :)
    Pozdrawiam
    Ala

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam