czwartek, 18 października 2012

"jesienna taca"

Piękną jesień mamy w tym roku, jak na razie, ja mam :D
Nie wiem jak w innych regionach ale u mnie piękne słońce i bardzo ciepło. Lubię jesień, lubię każdą porę roku, szczególnie gdy się zaczyna.  Nie wiem czy mogłabym żyć w kraju gdzie nie ma czterech pór roku. Może tam gdzie ciągle lato ale na dłuższą metę mogłoby to być męczące, chociaż kto wie?? 
Ostatnio zrobiłam tackę na dwa wyzwania
Mam nadzieję, że się Wam spodoba bo będzie takich więcej w przyszłości.
  Jak widać na zdjęciach taca jest spora ma prawie 33cm średnicy tak, aby serwetka idealnie pasowała. 

Już niedługo świąteczne, nie tylko koszyki :)
Pozdrawiam!

30 komentarzy:

  1. Ta tacka jest fantastyczna! Naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, klimatyczna taca. Ładnie wkomponowany wzór

    OdpowiedzUsuń
  3. E' perfetto nei colori dell'autunno. Ammiro la tua precisione. Ciao

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesienna taca. Każda pora roku ma swój urok i czar :)Zazdroszczę Ci precyzji w wyplataniu ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taca jest przepiękna! a jaki ładny motyw dobrałaś! Piękne są te Twoje plecionki!

    Ja też nie mogłabym bez naszej polskiej złotej jesieni :) Nie lubię tylko przedłużającej się zimy w okresie luty-marzec.

    Fajna zmiana w wyglądzie bloga :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna taca :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna plecionka ;) Taka idealna pod każdym względem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, perfekcyjnie wykonana, podziwiam Twój talent Aniu!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna.. zastanawiam się jak pleciesz te uchwyty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dostałaś @ z odpowiedzią.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Mi się również bardzo podoba. Bardzo chętnie bym na takiej podawała kawę :)
    Ja też uwielbiam jesień, ale jeszcze bardziej lubię wiosne:D
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jesienna taca ,idealna do podawania gorącej rozgrzewającej herbaty z cynamonem,goździkami i pomarańczą :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta tacka jest obłędna! O nie, albo nauczę się takie robić, albo umrę z zazdrości, że Ty taką masz, a ja nie! :P

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysł:) idealna na jesienne wieczory - u mnie dziś rzeczywiście pięknie, ale ostatnio raczej deszczowo:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna ;) Idealnie oddająca charakter jesieni ;) Powodzenia w wyzwaniach :D !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję dziewczyny bardzo cieszą mnie Wasze słowa :*
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. taca iście jesienna! nie da się ukryć :) lubię ten motyw.... faktycznie, gdyby nie cztery pory roku u nas byłoby chyba nudno i monotonnie, w każdej trzeba odnaleźć to co daje nam najpiękniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle cudnie Widzę, ze opanowałaś technikę do perfekcji . Podgladasz Rubeco??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! wspólnie się podglądamy. Pytałam Ale czy po obcięciu uchwyt się trzyma i potwierdziła.
      Pozdrawiam

      Usuń
  18. Bardzo fajna , śliczne jesienne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba się i to bardzo ..jak zwykle zresztą .Pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie po wyróżnienie pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Piękna taca,akurat na jesień.
    Odpowiadając na Twój komentarz u mnie to: ja przeczytałam już bardzo dużo książek Nory Roberts w tym właśnie "Koniec rzeki" (piękna książka)no i oczywiście "Sanktuarium" (właśnie z tej książki wzięłam tytuł mojego bloga:))))Obie te książki trzymały w niezłym napięciu. Ludzie myślą,że Nora Roberts pisze tylko romanse a to nieprawda bo wiele z jej książek to thrillery. Ja osobiście uwielbiam jej książki!!!
    Usuń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo właściwie te dwie książki powstały chyba na tym samym schemacie-są do siebie bardzo podobne:)) cudowne są!

      Usuń
  21. Świetna taca :)

    U mnie też piękna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. SIMPLISMENTE BEAUTIFUL.PARABÉSN.BOA SEMANA.BEIJOS.VALÉRIA.(BRASIL).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam