niedziela, 14 października 2012

:D

Dzisiaj trochę inaczej niż zwykle czyli wygrane Candy
Jak widzicie dostałam od Kasi prześliczną sutaszowo-makramową bransoletkę, w cudnych kolorkach, pasuje jak ulał.
 To nie jest moje pierwsze wygrane candy :) Nie pokazałam Wam poprzednich wygranych bo wtedy jakoś nie do końca ogarniałam pewne zasady blogowe i dlatego zrobię to dziś. 
Pierwszy był fantazyjny ptak broszka z Domu Mokoszy, jak widać znalazł już swoje miejsce,
drugie były cudne miśki z Quality Studio, które jeszcze czekają na koszyk w swoich kolorach.
Na koniec mój trochę zaległy koszyk. Zrobiłam go jakiś czas temu na zamówienie mojej siostry wg dokładnych zaleceń i coś czuję, że będzie takich więcej ale oczywiście z dekupażem.

Pozdrawiam serdecznie i życzę przyjemnej niedzieli.
A.

15 komentarzy:

  1. Super prezenty, gratuluję wygranych ;)
    A koszyczek przepiękny... :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ty to robisz że masz takie równiuśkie, śliczny koszyczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jak miło:)
    A koszyk to dla mnie majstersztyk - idealny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze gratuluje wygranych candy,piekne prezenty,a po drugie to bardzo mi sie podoba koszyczek,jest po prostu perfekcyjny :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale z Ciebie szczęściara :) super wygrane a Twój koszyczek jak zawsze zachwycający :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wygrane i fajny koszyczek, mógłby być tacką na małą filiżankę z kawą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszyk świetny, a prezenty śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu dziękuję za wizytę i komentarz. Kochana nie jest źle ;-) Widzę, że masz szczęście ;-) ja jeszcze nigdy nie wygrałam...może uda się kiedyś . Nowy koszyk jest przecudny. !!!!! Ja już zaniechałam nauki ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prezenty ;) I koszyczek oczywiście genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ jesteś szczęściara! tyle wygranych :) fajne drobiazgi, każdy inny, ale każdy wart uwagi!
    koszyczek dla siostry bardzo mi się podoba, właściwie bardziej jak tacka, czekam na kolejne z decoupage!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje za miłe słowo i gratuluje wygranych, pięknie zostałaś obdarowana a koszyczek sliczny

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu,zapraszam po wyróznienie :)) Buzka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety nie mam za bardzo szczęście w candy, jeszcze nigdy nic nie wylosowałam, raz tylko dostałam od Insomnii nagrodę dodatkową z okazji urodzin :)
    Koszyczkiem jestem zachwycona, taki bieluteńki to mój klimat :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam