czwartek, 27 września 2012

"romantycznie i praktycznie"

Witajcie!
Dzisiaj dwa zupełnie różne koszyki.
Jeden to Romantic memories (w rozmiarze mini) do biżuterii,
a drugi to podwójna osłonka na doniczki.
Ostatnimi czasy dostałam od wielu z Was sporo wyróżnień, za które dzisiaj chcę bardzo podziękować. Cieszy mnie, że podoba Wam się to co robię, a to, że zaglądacie i komentujecie jest dla mnie największym wyróżnieniem.
Niestety takie podaj dalej, gdzie ja już nie mam kogo wyróżnić bo Wszyscy, których odwiedzam mają już na swoim koncie takie wyróżnienie, nie do końca do mnie przemawia.
Więc dziś, jako podziękowanie za wyróżnienia i komentarze przyjmijcie ode mnie jeden z moich ostatnio ulubionych, niesamowicie energetyczny kawałek grupy Incognito. 
Mam nadzieję, że się Wam spodoba.
Pozdrawiam bardzo, bardzo gorąco :)


42 komentarze:

  1. Ale idealne są Twoje prace...słów brak żeby zachwyt opisać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale zawstydzasz mnie. Twoje chusty, wachlarze... to dopiero dzieła sztuki.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Koszyczki jak zwykle przepiękne i fajny banerek:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu, banerek powstał dzięki Tobie.
      Pozdro :)

      Usuń
  3. uwielbiam takie romantyczne klimaty:) a roślinka w takim ubranku wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite te koszyki, a nie pomyślałam, że można ich użyć jako osłonki na doniczki! Oj, muszę się nauczyć, teraz to już mnie przekonałaś :)
    Ps. Nie znam Incognito, ale chętnie wysłucham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, w takim razie czekam na efekty ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Różowy koszyczek śliczny, taki kobiecy i piekny motyw serwetki. Ten na kwiatki też ładny, ale niestety nie mam kwiatów, moje koty zniszczyły wszystkie które miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są twoje koszyczki, różowy dzisiaj szczególnie mnie urzekł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne koszyki, takie pełne romantyzmu i ze swoim klimatem

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, cuda wyplatasz! Mnie ujął ten prostokątny jako osłonka na doniczkę! Różowy też śliczny - bardzo romantyczny!
    A wyróżnienia zasłużone. Gratuluję, kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace, osłonka na doniczki bardzo pomysłowa:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Che bei lavori, molto romantico il cestino rosa.
    Ciao Paola

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są Twoje koszyczki i pięknie wykonane :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję dziewczyny za wszystkie miłe słowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi sie podobaja oba koszyki :)
    Pewnie sie powtorze (heh) ,ale Twoje koszyki sa bardzo ,ale to bardzo eleganckie,kobiece bardzo,delikatne...no po prostu cudne :)
    (p.s. wystarczylo zmienic przegladarke i juz mi dziala ;-) oj sierota komputerowa ze mnie hehe )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że wszystko się udało.
      Dzięki za miłe słowa ;)

      Usuń
  14. Cudny ten pierwszy koszyczek - taki romantyczny :) Osłonka na doniczkę też super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle cudowne koszyki. .:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obydwa koszyczki sa bardzo ładne i takie kobiece

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle, pięknie i perfekcyjnie ;o)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Obejrzałam wszystkie Twoje koszyczki, jakie one piekne :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe koszyczki, ten różowy jest prześliczny - bardzo fajnie wygląda motyw z tej serwetki w połączeniu z różowym koszykiem:) Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  20. ależ romantyczny ten okrąglaczek :)
    a skrzyneczka na kwiatki - super pomysł! fajnie wykończona tym oplotem z motylkiem!

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje prace są fantastyczne, oglądałam z przyjemnościa i nie mogłam oderwać oczu !
    gratuluje wygranego Candy :-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne kosze tworzysz.. jestem pełna podziwu..

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne te Twoje koszyczki. Niebanalne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne prace,wszystko dopracowane i takie estetyczne!!!
    Super!!!!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu tyle piekna jest w Twoich pracach,że żadne słowa nie moga go opisać....można ta Twoja wilkine patrzeć godzinami i nie mieć dość.Pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Koszyczek wygląda pieknie z tą białą zawieszką, całkowicie go odmieniła:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie prace przepiękne.Pozdrawiam i zapraszam po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj treba miec niebywale dolne paluszki zęby tworzyć takie cuda!! lampiony słoiki z poprzedniego postu zawróciły mi w głowie!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem fanką Twoich koszyczków, kuferków. Są rewelacyjne i takie dokładne, ślicznie ozdobione, pomalowane. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne te Twoje koszyczki. Najpiękniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  31. oczom nie wierze... takie cuda robisz

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam