poniedziałek, 17 września 2012

"motyle"

Witam Wszystkich bardzo serdecznie!
Nie było mnie tu prawie wcale ostatnio, ale jakieś dziwne zawirowania mnie dopadły. Zaczęłam też kilka nowych koszyczków ale ciągle coś się kićkało więc odpuściłam.
Na szczęście wszystko zmienia się na lepsze :D 
Dziś tylko jeden nowy koszyczek, w „motyle” który razem ze „starodawną dziewczynką” będzie prezentem dla sióstr.
Mam nadzieję, że koszyki spodobają się dziewczynom, bo to niespodzianka od ich mamy.

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie, dziękuję Wam za liczne odwiedziny, komentarze, maile i oczywiście za głosy na mój koszyczek w Lawendowym konkursie u Gosi.
Życzę także słonecznego tygodnia, bo to ostatnie dni lata.

37 komentarzy:

  1. Piękne te koszyczki :). Motylki są urocze. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba koszyczki są przepiękne, te motylki to jedna z moich ulubionych serwetek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne!! na pewno się spodobają bo nie ma osoby na ziemi, której by mogły się nie podobać!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Come potrebbero non piacere, bellissimo quello con le farfalle! Ciao

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie się razem prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba są przepiękne. Na pewno się spodobają :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi sie podobaja te motylkowe klimaty :)) Sama zrobilam dwa koszyki w motyle - na zamowienie - bardzo sie podobaly,sa bardzo delikatne. Twoj jest przecudny :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te koszyczki.. :)
    a widzę, że tu u Ciebie zmiany na blogu - ładnie, ładnie. :))
    pozdrawiam cieplutko, chociaż na dworze mroźno już

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, staram się, żeby ta strona wyglądała tak jak chcę ale nie rozumiem pogody ! u mnie piękne słońce i ciepło :I

      Usuń
    2. Ach, to dlatego, że u mnie wczorajszy wieczór był dość chłodny. ;)
      ale dzisiejszy dzień u mnie również słoneczny - oby jak najwięcej takich dni.. :))

      Usuń
  9. patrząc na twoje prace mam ochotę coś popleść:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam!!!
    Przepiękne kosze :)Perfekcyjnie wykonane :)Ja jestem na etapie douczania się :)Rozgoszczę się na dłużej u Ciebie :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dire che i tuoi cestini sono belli è riduttivo....SONO VERAMENTE MERAVIGLIOSI!!!!
    Un grande abbraccio
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  12. Przestanę tu zaglądać, bo muszę ciągle chwalić i zazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie musisz mieć jakiegoś przekonania do scrapbookingu, bo w tym co robisz spełniasz się doskonale! :)

      Usuń
  13. Kosz cudownie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne koszyczki:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne, na pewno sie spodobają

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały prezent ;) dziewczynki z pewnością się ucieszą !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały pomysł na prezent! Z pewnością się spodobają:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak moga się nie spodobać jak one takie śliczne? Pozdrawiam Ewa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne! Zwłaszcza ten z motylkami mnie zachwyca :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Un abbraccio cara Ania!!!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu przecudne, niezmiennie :)
    Kocham Twoje koszyczki!!!
    ściskam
    Marta:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję, dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie tu u Ciebie, oj będę tu na pewno zaglądać. Zapraszam też do siebie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam !!!

    Jestem pierwsza, GRATULUJĘ WYRÓŻNIENIA, pozdrawiam serdecznie, Magnolia57

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam