sobota, 1 września 2012

"francuskie klimaty"

Czyli trochę lawendy z Prowansji na konkurs
w Starym Pianinie u Gosi.
 Dopiero wczoraj go wykończyłam. Miałam na niego różne pomysły, nawet koszyk w kształcie serca, ale... został jednak okrągły. Zapisałam się na konkurs przede wszystkim dlatego, że przez cały czas nie stworzyłam nic z lawendowym motywem.  Może dlatego, że nie znalazłam żadnego obrazka, który naprawdę by mnie zachwycił.
Drugi koszyk to "romantyczna podróż do Paryża" i kolejna serwetka w starym stylu.
Początkowo miał być cały brązowy, ale smutno wyglądał. Wzięłam wiec jasno beżową farbę, dość mocno go przetarłam a później tylko gdzie nie gdzie złotą i zupełnie inaczej się prezentuje. Troszkę jak odmalowany stary koszyk z wikliny.
Mam nadzieję, że niedługo będę mogła zaprezentować troszkę inne kosze.

Życzę Wam pogodnego weekendu, dużo słonka i odpoczynku.
Pozdrawiam, Ania.

49 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Twoje prace, koszyki zachwycają:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, gdyby nie Twój konkurs nie wiem czy zrobiłabym ten koszyk z lawendą :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękne są Twoje koszyczki. "Paryski" motyw, rewelacja :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale miałam z nim troszkę rozterek ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Cóż mogę rzecz... Przepiękne są Twoje koszyki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powtórzę się i ja :) uwielbiam Twoje koszyczki, są takie dopracowane, dopieszczone ach wiele by można było napisać ale powiałoby nudą :) pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tu dużo mówić, pochwalę jak zawsze, bo mój zachwyt nie maleje :) A lawenda... ach... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne Aniu jak zawsze, ten drugi szczególnie mi się spodobał, wyszedł rewelacyjnie:):) Twoja koszyki są wspaniałe, bardzo mi się podobają!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje prace są wspaniałymi dziełami sztuki. Zapraszam do mnie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne oba!! Uwielbiam Twoj styl,wszystko takie delikatne,dopracowane,cudne jednym slowem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są obydwa!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. ten paryski koszyczek jest przecudnej urody! świetnie, że przetarłaś go farbą, złota obwódka świetnie wszystko łączy! no majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są oba choć lawenda w każdej postaci jest dla mnie numerem jeden:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są oba , każdy ma swój niepowtarzalny urok, choć bardziej skłaniam się ku koszykowi z paryskim motywem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne oba,choć ciut bardziej podoba mi się lawenda:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię Twoje koszyczki - obydwa wyszły świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jutro U Gosi losowanie. Będę głosować na Twój koszyczek- nie przepuszczę - Piękne są obydwa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja Ty to robisz ,że co jeden koszyk to piekniejszy.Oba tak piekne ,że .... oczu oderwać nie można.Pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, aż zatęskniłam za wyplataniem. Muszę odkurzyć swoje rurki ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, czekam na rezultaty.
      Pozdrawiam

      Usuń
  18. Umiesz wyplatać oj umiesz! Fajny klimat tych
    koszyków, lubię wszystkie odcienie szarości!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się u Ciebie nie rozpisuję bo zwyczajnie bez sensu jest mi pisać za każdym razem jakie piękne kosze robisz :) Podoba mi się, że znalazłaś swój niepowtarzalny styl. Robisz kosze z klasą! Uwielbiam tę głębię jaką osiągasz ciemnymi kolorami z jasną przecierką. I są takie dokładne. Chciałabym abyś odpowiedziała mi na jedno pytanie: czy wyplatasz na wzorniku czy lecisz na żywca? ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za uznanie od tak zdolnej plecionkarki.
      Moje koszyki jakoś same znalazły swój styl, robię je po prostu wg własnego poczucia estetyki.
      Wyplatam na wzorniku, ponieważ bardzo podoba mi się ten romantyczny kształt i większość moich splotów (co dwie rurki) nie utrzymałaby się w "powietrzu" :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  20. Jejciu jakie cudności. Moje klimaty.:) Wszystkie twoje koszyki sa bardzo klimatyczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję, dziękuję, dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  22. jej jak Ty to robisz tak szybko, koszyk za koszykiem i każdy przepiekny!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cuda tworzysz dziewczyno, dech mi zaparlo:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe te Twoje koszyczki:) Każdy wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne są, sama nie wiem który mi się bardziej podoba, oba mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu prześliczności!!! Coraz bardziej podobają mi się te Twoje koszyczki, są cudowne!!!
    Pozdrawiam :*
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne, oba motywy serwetek są prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję dziewczyny! naprawdę bardzo się cieszę, że koszyczki Wam się podobają :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakochałam się w lawendowym(oczywiście!:))Jednak drugi koszyczek też piękny!Uwielbiam przetarcia!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny blog,perfekcyjne prace, jestem pod wrażeniem. Niesamowity talent, jesteś moją idolką w wiklinie. Cudo. Pozdrawiam. Będę bywalcem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne koszyczki ! Tak slicznie je pleciesz...
    Podoba mi sie twoja nowa szata bloga...
    Moc serdecznosci!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dech zapiera mi w piersiach gdy oglądam te Twoje cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ohhh...piękności...zwłaszcza ten z serduszkiem

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałości wychodza spod twoich zdolnych paluszków :) Gratuluję koszyczki są wspaniałe :)

    A ja zapraszam na blog po odbiór wyróżnienia :)
    Gorące pozdrowienia i uściski przesyłam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję, dodajecie mi energii do dalszego tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne te koszyki ; D
    Napatrzeciec sie nie moge. Wykonanie jest genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolory tych koszyczków są genialne!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam