środa, 29 sierpnia 2012

"romantyczny komplet z papierowej wikliny"

Dzisiaj zaprezentuję Wam komplet troszkę inny niż zwykle :) 
Cieszę się bo czekał od kilku dni na aparat, znowu. Barwiony dwoma kolorami bejcy: wiśnia i jasny dąb.
Marzyłam o takim zestawie jak tylko zobaczyłam te wszystkie starodawne serwetki z dziewczynkami.
Zamówiłam je już w czerwcu ale czas  jakoś szybko mija.
 Do koszyka zrobiłam też serducho i lampion a może wazon,
który zgłaszam na wyzwanie do Szuflady "Słoik"
oraz w Świecie Pasji
Zaszalałam dziś troszkę z ilością zdjęć ;)
Dziękuję, że cały czas zaglądacie i komentujecie *♥*
Pozdrawiam gorąco, Ania.

42 komentarze:

  1. Piękny komplet, ten wazonik jest przecudny a motyw zarąbisty, uwielbiam te starodawne dziewczątka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudny komplecik! Szczególnie podoba mi się koszyczek ale za słoik trzymam mocno kciuki!
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Komplet jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! uroczy komplecik :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha un sapore antico con la fotografia in bianco e nero e quel tocco di viola ci sta molto bene.
    La lanterna è molto carina!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny komplet. ta Twoja forma na kosze jest rewelacyjna, też chcę taka :P rurki barwiłaś przed wyplataniem??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem wszystkie rurki barwiłam przed wyplataniem. Poszukaj, na pewno w domu masz jakąś zapomniana wysoką miskę, będziesz miała formę :) a może jeszcze fajniejszą.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Aniu w jakim kolwiek zestawie kolorystycznym by nie były - Twoje prace są cudne.Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, śliczny zestaw. Koszyk podoba mi się szczególnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Potrafisz zrobić takie piękne rzeczy:)) Mi dla odmiany bardzo sie podoba lampion i serce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały komplet, zachwycasz pomysłowością i pracą twórczą.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny komplet Aniu! :)
    Powodzenia w wyzwaniach. ;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały komplet :) a ten lampion jest po prostu niesamowity, przepięknie go wyplotłaś :) coś zupełnie innego i jedynego w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niesamowite są te Twoje prace!!!!Brak słów:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczny lampion! Podziwiam pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne to wszystko! Komplecik jest wrecz przepiekny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu jesteś mistrzynią! Koszyk bardzo klimatyczny.
    Lampion jak dla mnie bomba.... i serducho!
    Pozdrawiam
    Bożenna

    OdpowiedzUsuń
  17. Romantyczny komplet jest przepiękny !Jestem nim zachwycona wszystko cudnie się komponuje, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lampion świetnie wyszedł. I jakie niebanalne wykorzystanie słoika. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  19. komplecik jest przesliczny a te koszyczki sa cudne

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny komplet! A ten lampion jest wyjątkowo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję dziewczyny za tyle wciąż miłych słów.
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny zestaw ;) wspaniale imituje wiklinę ;)
    Powodzenia w wyzwaniach ;))) Świetny pomysł z tym lampioniko - wazonikiem ;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Zarówno sam słoik jak i komplet- czarowne!
    Szuflada pozdrawia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo klimatyczny zestaw. Ujęła mnie ta retro dziewczynka;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny koszyk, wieczko urocze, aż miło patrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowności! Jak zawsze wzdycham do Twoich idealnych koszyczków :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciao Ania, i tuoi lavori sono sempre magnifici..questo cestino è una favola... e hai dei tovaglioli da decoupage che assomigliano ai miei...forse li comperiamo nello stesso negozio su internet!
    Un abbraccio grande e grazie per il bel commento che mi hai lasciato.
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  28. tez uwielbiam te motywy na serwetkach. A koszyczek jak zawsze piękny! Świetny pomysł z lampionem - życzę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny komplet z nutką fioletu... z wielką przyjemnością oglądam wszystkie Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny zestaw, super pomysł na lampion - można zgapić? ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zgapić, wymyślili to wiklinowcy, nie ja :D

      Usuń
  31. śliczny komplecik, ekstra ozdobiony słoiczek! :)

    dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo dopracowane i ładne są twoje prace :)
    http://rekodzielaani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam