niedziela, 1 lipca 2012

"koszyk dla…."

Bardzo dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze.
Jest mi strasznie miło, że aż tylu osobom spodobał się mój koszyczek. Oczywiście odwiedziłam każdego z Was i przesłuchałam ulubione kawałki, oprócz niestety tych jadalnych i zapominalskich ;) Poznałam też wielu ciekawych twórców,  których na pewno będę odwiedzać.
Nie przedłużając niepotrzebnie, koszyk należy do mebeliny!
Pozdrawiam wszystkich bardzo, bardzo gorąco oczywiście energetycznym kawałkiem, który zawsze poprawia mi nastrój.

24 komentarze:

  1. Gratuluję wylosowanej i dzięki za miłą zabawę. Cóż..może następnym razem ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)) i szkoda, że to nie ja ;)
    no cóż, ale przynajmniej zmusi mnie to do zmierzenia się z wikliną papierową, bo baaaardzo chciałabym mieć taki koszyczek..
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę, może następnym razem się uda:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie dziekuję za zabawę i szczęsliwej Mebelinie tak cudnej wygranej.Pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki temu candy dowiedziałam się o super plecionkach z papieru i nawet znalazłam jak je robić. Skusiło mnie i ... skończyłam po pierwszej zwiniętej rurce ;P. Może kiedyś poważniej spróbuję :D
    Pozdrawiam i podziwiam dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyziężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Może następnym razem :) Jak to możliwe, że nie znałam tak radosnego utworu Elvisa... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie następny raz?
      Ale nie wierzę, że nie znasz radosnych utworów Elvisa, ja właśnie za nie go kocham, ten jego zawadiacki uśmiech i poczucie humoru. Ale dzięki bo to właśnie Ty zainspirowałaś mnie do odświeżenia płyt Elvisa :D
      http://www.youtube.com/watch?v=N9e1bEOj_HA&feature=related

      Usuń
  9. Dziękuję za wspólną zabawę. Koszyki są cudne więc gratuluję wygranej.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wybranej, cudeńko dostanie;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję!
    Miło było czekać na wyniki :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za zabawę i gratuluję Zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę. Następny koszyk na pewno będzie mój. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo wszystkim dziękuję i chętnie podarowałabym każdej z Was taki koszyk. Może kiedyś????

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje, podziękowania dla organizatorki

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje Szczęściaro!:))
    Aniu, dziękuję za candy i za inspiracje:) Nieustannie zachwycam się Twoimi pracami, ale to już wiesz:)
    I cieszę się, że też lubisz Elvisa - zawsze poprawia mi nastrój:)
    Pozdr ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ ja sie ciesze!! nie wierze jeszcze w swoje szczęście! mój wymarzony cudny koszyczek huraaaaaa, strasznie Ci dziekuje i wysyłam emaila z adresem.
    serdeczne pozdrowienia :)

    www.mebelina.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ze mnie gapa ale nie mogę nigdzie znaleźć adresu email:( Prosze Aniu o podanie:)

      Usuń
  18. Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję Nagrodzonej :) i dziękuję Aniu za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. dzięki za zabawę! śliczne te twoje koszyczki... :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam