środa, 2 maja 2012

"majowy koszyk"

Majowy, gazetowy, błękitny.

8 komentarzy:

  1. Jest fantastyczny!! Jak najbardziej wpasowuje się w klimat majówkowy :) Doskonały na piknik (gdyby miał rączkę), ale ja i bez tej rączki bym go zabrała :) Bardzo podobają mi się te Twoje plecionki, dziękuję za kursik we wcześniejszym poście, mam nadzieję, że kiedyś i ja coś wyplotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle wszystko zauważysz, rączki i zapięcia nie ma bo tak chciała obdarowywana.
      Niestety za mały jest na piknikowy, który oczywiście mam w planie ale muszę jeszcze przemyśleć kilka technicznych rozwiązań.
      Dzięki za odwiedziny.

      Usuń
  2. zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu! ponieważ uwielbiam Twoje prace, podpatruję pomysły i z przyjemnością zaglądam na Twojego bloga - z przyjemnością przyznaję mu wyróżnienie (jak widzę już drugie;)). pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje za wyróżnienia i zawsze miłe słowa.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu , piękne koszyki wyplatasz , a te z przecierkami miodzio.
    Jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się ten niebieski koszyczek podoba

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam