poniedziałek, 19 marca 2012

"wyróżnienie"

Następna niespodzianka. Dostałam wyróżnienie od J. Dark. Jest mi ogromnie miło, że moje prace podobają się. Dziękuję z całego serca.
Zgodnie z zasadami trzeba przekazać wyróżnienie dalej i można wyróżnić tylko 5 blogów (trudne zadanie), które nie przekroczyły 200 obserwatorów.
Dwie pierwsze osoby, które chciałabym wyróżnić to: Ollart za jej zipowe szaleństwa i za to, że naprawdę potrafi zrobić coś z niczego oraz art-katy za piękne portrety i wymyślne skrapki, do których ja nie mam cierpliwości a przede wszystkim za to, że dzięki nim zaczęłam moją przygodę z blogiem. Kolejne wyróżnienia chciałam przyznać: Impresji za jej subtelne i cudowne prace, Annie, że tak pięknie i praktycznie potrafi opisywać jak nakryć do stołu, oraz dla Miki, której prace okropnie mi się podobają.
Nie było to łatwe zadanie dlatego mam ogromną nadzieję, że wszystkie wyróżnione przeze mnie blogowiczki przyjmą to wyróżnienie.

4 komentarze:

  1. Aniu, bardzo dziękuję za wyróżnienie jest mi niezmiernie miło, że pośród tak licznych, twórczych i zdolnych osób, prowadzących blogi wyróżniłaś właśnie mnie :) tym bardziej, że sama robisz niesamowite rzeczy :) Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że przyjęłaś to wyróżnienie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dziękuję za wyróżnienie :) Twój blog, Aniu, również wywarł na mnie duże wrażenie - masz wielki talent i ogromny zmysł estetyczny :) Dziękuję Ci serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja się dołączam do podziękowań !!!

    Nie spodziewałam się, że mogę zostać wyróżniona ;))) dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem i strasznie mi miło ! :)

    Aniu Twoje prace również szalenie mi się podobają - szczególnie urzekła mnie ta szkatułka z damą :) CUDOWNA !!! :)

    Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa.
Pozdrawiam